Beantwoord

Wat sluit de installatiemonteur aan?

  • 3 August 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Mijn vraag is ,,de monteur komt wel alles aansluiten dus TV internet  seround set dus ik hoef zelf niet met kabels te slepen want dat is iets waar ik slecht in ben . Ik las iets over zelf aansluiten  maar dat laat ik graag aan jullie over ,Gr T Boonstra          3056pp

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 August 2020, 21:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @theunisalbert, welkom! Ik weet niet of de monteur al geweest is, maar ik beantwoord alsnog graag je vraag. Op onze website zie je wat de installatiemonteur allemaal aansluit:

 

Ben je een nieuwe klant, ga je verhuizen of ga je een glasvezelaansluiting gebruiken? Onze monteur helpt je binnen 2 weken na de afgesproken leverdatum gratis met het aansluiten van:
 

  • je modem en SuperWifi punten
  • 1 tv-ontvanger
  • 1 pc of tablet
  • 1 vaste telefoon

Als het nodig is, trekt de monteur gratis en in overleg extra of vervangend maximaal 15 meter internetkabel. Een extra product aansluiten? Dit kost extra.
Je kunt je apparaten natuurlijk ook zelf aansluiten.

 

Een extra product aansluiten is dus wel mogelijk, maar dit valt niet binnen de gratis installatie. Je betaalt hier dus extra voor. 

Pagina vastgelegd in mijn bookmarks/favorits