Beantwoord

Aansluiten op glasvezel duurt lang en afspraak met monteur wordt afgezegd

  • 24 January 2022
  • 8 reacties
  • 160 keer bekeken

Bij KPN aangegeven dat wij per 17 december verhuist zijn naar nieuw adres. Vanwege glasvezelabonnement op oude adres konden wij geen signaal ontvangen op nieuw adres omdat de glasvezel nog de woning moet worden ingevoerd. Dus een noodpakket..…

Op 4 januari word dan de boel aangesloten. Helaas....Volker Wessels, die de aansluiting verzorgd heeft dan vakantie. Nieuwe datum, 24 januari.

Voor t weekend nog een SMS van Volker dat we niet vergeten dat er monteurs komen op de 24e.

Hele dag thuis op 24 januari, niks niemand te zien voor glasvezel. Toch maar bellen, uurtje van kastje naar de muur gestuurd om dan te horen dat ze zijn uitgelopen en t niet gaan redden vandaag. M.a.w. we komen een andere keer, neem nog maar een dag vrij en als t meezit lukt t dan wel........en maar betalen voor je abonnement.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 January 2022, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Vezelloos . Welkom op het forum.

Wat een narigheid als ik dat zo lees. Ik wil best even meekijken maar als de bal nog bij KPNNetwerk ligt kan ik ook niks.

Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven?

Inmiddels april, nog steeds een zooitje bij KPN.

Nog steeds aan m'n noodpakketje en nog steeds geen monteur te bekennen

En @Vezelloos , je profiel al aangevuld, dan kan @Erwin_ Er even induiken zoals die 2 maanden geleden al voor je wilde doen, wel even een seintje geven aan Erwin zoals ik hierboven ook heb gedaan.

Profiel al aangevuld, al meerdere malen gebeld met kpn en toezeggingen gekregen. Zelfs spoedafspraak voor ons gemaakt.....zelfs die afspraak is al ff geleden en niet nagekomen. Volgende stap is contract opzeggen en naar concurrent 

Hoi @Vezelloos . Wat een uitzichtloos gedoe aldoor. 

Ik zie dat er voor morgen (1-4-2022) een monteur ingeboekt is.  Ben jij daar van op de hoogte?

Goedemorgen, na een gestarte chat gisteren om een klacht in te dienen heb ik te horen gekregen dat er niets geregeld kon worden omdat er nog steeds een ticket openstond. 

Toen heb ik aangegeven naar een andere provider op zoek te gaan en plots word ik gebeld door kpn en krijg ik te horen dat een monteur geen enkel probleem is en de volgende dag al voor de deur kan staan.

Apart....…

Maar om antwoord op je vraag te geven, ja, ik ben op de hoogte dat er voor vandaag een monteur staat ingepland. 

Bedankt voor je reactie

Profiel al aangevuld, al meerdere malen gebeld met kpn en toezeggingen gekregen. Zelfs spoedafspraak voor ons gemaakt.....zelfs die afspraak is al ff geleden en niet nagekomen. Volgende stap is contract opzeggen en naar concurrent 

Als je de communicatie met KPN op verschillende ingangen doet word het versnippert en weet de ene niet wat de andere doet en duurt het gewoon langer voordat er wat gebeurt.

Nu hopen dat het vandaag lukt, opzeggen en overstappen heb je nog niet die kabel binnen, begint het hele gez**k overnieuw ben ik bang.

Heb heel wat uurtjes wachttijd en beltijd in de klantenservice gestopt en steeds vriendelijk de mensen te woord gestaan omdat zij niet persoonlijk iets aan de situatie kunnen doen. Maar na gisteren langs 3 kanalen en op aangeven van overstappen kan er opeens wel iets supersnel worden geregeld.

KPN is te groot om iets snel te kunnen regelen als zij zelf debet zijn en het niet volgens een standaard procedure loopt.

Ik ga vol vertrouwen  de afspraak van vandaag tegemoet, en hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt.