Beantwoord

Aansluiten van glasvezel duurt te lang, kabel ligt al voor de deur

  • 24 May 2022
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Aansluiten van de glasvezelkabel wordt steeds uit gesteld. Ik krijg het gevoel dat alleen nieuwe klanten belangrijk zijn.

was eerst februari toen maart,…april…..mei. Misschien juni.

ik vind het een kwalijke zaak en niet netjes van kpn

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 May 2022, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Robinnina ,

Ik begrijp jouw emotie, we krijgen er allemaal mee te maken. 

 

Maar dit ligt niet aan de provider KPN. KPN voert alleen de laatste stap zelf uit. 

De stap die nu bij jou aan de beurt is, is het naar binnen halen van de glasvezelkabel. Meestal gebeurt dat door een ingehuurd bedrijf. Bij mij duurde deze stap trouwens vijf (!!) maanden gemeten na het aanleggen van de kabel van de straat naar mijn voordeur.  

 

Daarna komt pas de monteur van KPN aan de beurt. Die sluit de kabel aan op het modem. En bereid je maar alvast voor: Bij mij zit tussen deze twee stappen ook weer 3,5 maand.

 

Tip : Hou deze website in de gaten : 

https://www.kpnnetwerk.nl

 

Die gebruik ik. Denk dat een andere provider een optie mo te worden

Badge +19

Heeft u nu helemaal geen verbinding?

Reputatie 7
Badge +24

Die gebruik ik. Denk dat een andere provider een optie mo te worden

En wat bereikt u met een andere provider? Die glasvezel word echt niet sneller aangesloten hoor...

De glasvezel kabel van caiway/delta zit al in de meterkast. Ja, 2 glasvezelkabels, onzin als je het mij vraagt. Maar ze willen niet samen in Gouda. Ik wilde wachten op KPN. Maar als die niet komt…..

Heeft u nu helemaal geen verbinding?

De telefoon kabel

Reputatie 7
Badge +24

De glasvezel kabel van caiway/delta zit al in de meterkast. Ja, 2 glasvezelkabels, onzin als je het mij vraagt. Maar ze willen niet samen in Gouda. Ik wilde wachten op KPN. Maar als die niet komt…..

Nee, logisch. Het zijn elkaars concurrenten. Mercedes en Red Bull gaan ook niet samen vriendschappelijk met elkaar 1 racewagen maken. Dat zou raar zijn 😁

Maar goed. Ik wist niet dat u Delta in de meterkast heeft zitten. Dan snap ik het.