Vraag

Aansluiting al even gereed, nog steeds geen groen "glas" lampje

  • 2 December 2020
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Goedendag,

 

Ik ben al even bezig met aansluiting op glasvezel krijgen en toen KPN Netwerk twee weken geleden alles heeft afgerond dacht ik dat het internet het wel zou doen. Echter brand het lampje “glas” niet op de NT kast, ook niet na gereedmelding door de aannemer, ook niet na telefonisch contact met KPN Netwerk en na contact gisteren met KPN zelf ook niet.  wat moet er nu nog gebeuren? Er is inmiddels een afspraak gemaakt met een monteur (over twee weken pas!!!), en ik ben bang dat die niet veel meer gaat doen dan zien dat het lampje Glas niet brand… en dan ben ik weer terug bij af…

Iemand een idee hoe ik hier verder mee kom (na weken wachten en bellen begin ik wat vermoeid te raken :( )

 

gr.
E


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @E-R, welkom op het forum. Bedankt voor je bericht!
Ik vermoed dat ik de monteur ook niet kan vervroegen maar kijk graag even mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Thomas : ik heb mijn gegevens aangevuld, is dit voldoende info?

overigens heb ik de modem al aangesloten (die heeft nu alleen nog geen internet verbinding), dus ik vermoed dat zodra de glasvezel aansluiting actief is, alles gewoon gaat werken. En dat actief maken kan -neem ik aan- niet in mijn meterkast geregeld worden

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb er gelijk voor je naar gekeken @E-R en ik zie dat er inderdaad op 11 december een monteur is ingepland. Ook zie ik wel dat alles klaar staat voor levering maar dat de monteur nodig zal zijn om het in orde te maken. Het gevoel dat we na de monteur terug bij af zijn deel ik dus niet. 

Ik heb wel gelijk op het mobiele nummer dat op dit adres geregistreerd staat een bundel van 100GB gezet zodat daarmee in ieder geval internet gebruikt kan worden. Mochten er nog meer mobiele abonnementen op dit adres aanwezig zijn waarvoor ik dezelfde bundel kan geven hoor ik het graag. Zou je kunnen kijken of deze bundel op dit moment voldoende is om de noodzakelijke dingen te kunnen doen?

Hoi @Bram_ 

 

die 100 gb is erg fijn, bedankt! Maar op dit moment doet mijn ziggo verbinding het nog, ik neem aan dat die blijft werken tot de glasvezel verbinding werkt? Ik heb gebruik gemaakt van de overstap service 

Reputatie 7
Badge +30

Klopt helemaal! Dat scheelt weer :-).