Beantwoord

Aansluiting glasvezel

  • 15 September 2020
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik heb wat problemen met mijn recent aangelegde glasvezelverbinding.

Op 26 augustus is de aansluiting vanuit de straat gemaakt door Volker Wessels. Volgens de monteur moest het direct werken (kabel in de router en klaar). Dat was alleen niet het geval. KPN gebeld, volgens de helpdesk stond alles goed, het moest gewoon werken. Uiteindelijk toch maar een monteur gestuurd. Die constateerde dat de glasvezelkabel beschadigd was (geen signaal). Volker Wessels zou contact met mij gaan opnemen.

Inmiddels zijn we een week verder en blijft het stil. Ik heb Volker Wessels diverse malen geprobeerd te bellen, maar ik kom er niet door (je staat eindeloos in de wacht).

Hoe krijg ik mijn verbinding in de lucht?

Gr. Chris

icon

Beste antwoord door TChris 2 October 2020, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het KPN forum @TChris. IK wil je graag via deze weg helpen om de glasvezelverbinding in de lucht te krijgen. Zou jij jouw profiel willen aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor jou aan de slag.

Hallo Jeroen,

Bedankt voor je reactie.

Voor jou info, ik ben woensdag gebeld door iemand van KPN met de vraag of alles nu werkte. Ik heb het hele verhaal uit de doeken gedaan. Hij zou mij daarna terugbellen, maar dat is niet meer gebeurd (ik heb overigens van VW ook Nog steeds niets gehoord).

 

gr. Chris

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb even voor je gekeken en zie dat mijn collega's de aannemer die de werkzaamheden uitvoert, vrijdag 18 september een bericht heeft gestuurd. In het bericht wordt vriendelijk verzocht met jou contact op te nemen om de glasvezelverbinding te gaan maken. Ik verwacht dan ook dat je deze week een telefoontje voor een afspraak kunt verwachten.

Ik ben inderdaad vrijdag gebeld door VW. Ik heb het verhaal opnieuw uitgelegd aan de mevrouw die mij belde. Ze wist niet goed wat ze er mee aan moest. Ze zei dat ze moest gaan overleggen en mij terug zou bellen. Daarna heb ik er niets meer van gehoord.

Vandaag Is eindelijk de monteur van VW langs geweest. Wat blijkt…..alles werkt gewoon, maar mijn aansluiting was gewoon NIET GEPATCHED in de centrale. Daar zit ik dus al 6 weken op te wachten. Hoeveel mensen zitten er dan te slapen in dit hele proces?

 

Anyway, mijn glasvezel werkt nu gelukkig. Jij bedankt voor je inspanning iig Jeroen.