Beantwoord

aansluiting glasvezel

  • 24 November 2020
  • 10 reacties
  • 235 keer bekeken

Wij hebben bij de aanleg van onze KPN glasvezel aansluiting in onze meterkast een provisorische aansluiting gekregen. Die zou men nog komen vervangen, dit is nooit gebeurd!!

 

Verder heb ik de laatste tijd veel problemen met een tweede wifi router die ik om het bereik van de KPN router te verbeteren al die tijd zonder problemen heb kunnen gebruiken. Is er de mogelijkheid om binnen het abonnement een tweede KPN wifi router te krijgen?

icon

Beste antwoord door Ward_ 27 November 2020, 23:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een foto plaatsen van de aansluiting?

Dat glasvezelkastje hangt heel gammel, en moet ik regelmatig terug duwen.

 

Heb je ook naar de wifi ontvangst vraag gekeken?

Reputatie 7
Badge +24

Dat daar op die foto ziet er allemaal niet zo mooi uit. Ik weet niet precies wat ik zie, maar er klopt niets van. Daar zou maar eens een KPN medewerker naar moeten kijken. 

Wij hebben bij de aanleg van onze KPN glasvezel aansluiting in onze meterkast een provisorische aansluiting gekregen. Die zou men nog komen vervangen, dit is nooit gebeurd!!

 

Verder heb ik de laatste tijd veel problemen met een tweede wifi router die ik om het bereik van de KPN router te verbeteren al die tijd zonder problemen heb kunnen gebruiken. Is er de mogelijkheid om binnen het abonnement een tweede KPN wifi router te krijgen?


Hoe lang wacht je al? Bij mij is de glasdraad twee weken geleden in de meterkast afgewerkt maar nog niet voltooid. Ze hebben me gezegd dat de definitieve aansluiting in oktober komt. Oktober 2021.

Reputatie 3
Badge +2

@Ger Jansens doe de wifi check via de de Thuis App of via de site. Als je wifi er slecht uit komt, dan kan je een gratis Experia Wifi ontvangen.

Reputatie 7
Badge +10

Dat daar op die foto ziet er allemaal niet zo mooi uit. Ik weet niet precies wat ik zie, maar er klopt niets van. Daar zou maar eens een KPN medewerker naar moeten kijken. 

 

Je ziet een standaard FTU met een patchkap en een patchkabel naar de mediaconverter die normaliter op een FTU model TY-01 zit. Deze mediaconverter zit met een tiewrap vast aan de FTU.

Er was een tekort aan de goede mediaconverters en daarom deze tijdelijke oplossing. 

Reputatie 7
Badge +24

Hadden ze misschien beter gewoon er naast aan de muur kunnen schroeven. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ger Jansens, ik wil er even achteraan hoe het zit met je aansluiting, het werkt allemaal wel op deze manier maar netjes is het niet :wink:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord @Ger Jansens, moet ik er nog even voor je achteraan?

En ben je inmiddels iets opgeschoten met de wifi met de uitleg van @AVRT? Hoor het graag!