Beantwoord

aansluiting glasvezel

  • 25 January 2021
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Beste,

Ik heb een mail ontvangen van KPN dat er een afspraak gemaakt moet worden om een monteur langs te laten komen. Ik krijg een link naar de website en moet mij inloggen met Mijn KPN maar als ik dat gedaan heb krijg ik een foutmelding. Een van de meldingen is; dat er iets fout is gegaan en later nogmaals moet proberen. En een foutmelding dat ik uitgelogd ben terwijl ik mij net inlog.

Hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet,

BM

icon

Beste antwoord door Jose_ 1 February 2021, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Goedenavond @BM1987, welkom hier op het forum!

Wat mega onhandig dat het niet lukt om online een afspraak te maken, en dat je dus een foutmelding krijgt. Mijn excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:  In dat geval kun je het beste even met ons bellen via 0800 0402 (gratis) om een afspraak te maken voor het installeren van glasvezel. Mijn collega's aan de telefoon zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar!