Vraag

Aansluiting NT modem nieuwbouw

  • 9 January 2021
  • 9 reacties
  • 123 keer bekeken

Na herhaaldelijk contact nog geen aansluit bevestiging voor de NT modem. Inmiddels mijn bestelling opgezegd. Daar ik thuis moet werken en tevreden ben over de dongel wil ik alsnog zsm aangesloten worden en probeer ik het via

deze weg.

Wat gaat er mis en waarom komt er geen monteur? 

3/12 De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 18 december 2020.

7/12 Contract gehad dat er in de meterkast nieuwbouw woning een FTU aansluiting zit. Er zou binnen enkele dagen contact met me worden opgenomen voor een NT modem aansluiting. 

Herhaaldelijk nieuwe startdatum ontvangen, de laatste op 30/12 De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 15 januari 2021.

7/1 gebeld door kpn medewerker dat ik zelf contact moet gaan opnemen met de back office, wat ik op 7/12 al gedaan had.

Hoe krijg ik alsnog zsm een NT modem geïnstalleerd zodat ik mijn bestelling door kan laten gaan? Heb 14 dagen bedenktijd bij nieuwe provider.

Bvd,

Maarten 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @MaartenBos vul in get privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen, 0800 0402, of chatten.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @MaartenBos en goed dat je hier aan de bel trekt! Jammer dat er onduidelijkheid is over de startdatum van het abonnement. Op basis van jouw postcode en huisnummer heb ik navraag gedaan bij een achterliggende afdeling: ik wacht op een terugkoppeling. Hoe zit het met de bedenktijd bij de nieuwe provider: is er nog tijd over?

Hoi Shyrin,

Bedankt voor je bericht.

Deze week nog een keer contact gehad met klanten service, omdat mijn nieuwe bestelling niet in mijn profiel zichtbaar was. Welke mij geadviseerd heeft contact op te nemen met KPN netwerk. Deze hebben een aannemer aangeschreven wanneer de NT modem geïnstalleerd kan worden. Aannemer moet binnen 5 dagen reageren.

Kan op dit moment niet zonder dongel omdat ik thuis moet werken. Heb daarom de bestelling bij andere provider geannuleerd.

Vindt het jammer dat het zo lang duurt terwijl als ik mijn postcode invul glasvezel van KPN beschikbaar is en reeds sinds 3 december vernomen had, dat de aansluiting op 18 december gereed zou zijn. Tevens jammer dat ik zelf andere afdelingen moet bellen voor meer duidelijkheid.

Ben nog in afwachting, hopelijk volgt de NT aansluiting snel.

Bvd,

Maarten 

Reputatie 7
Badge +16

Super, dank je voor deze update! Op papier zou het zo moeten zijn dat wij je op de hoogte houden van de aanvraag en hoef je daar niet zelf achteraan te bellen. Ik snap uiteraard wel dat je dat doet om meer duidelijkheid te krijgen. Hier ligt een verbeterpunt voor ons en voor KPN NetwerkNL. Ik heb inmiddels vernomen dat de plandatum op 22 januari 2021 staat, ik ben nu in afwachting op een terugkoppeling wat voor jou dan de installatiedatum wordt. Ik hou je hier op de hoogte, zodra ik een terugkoppeling heb!

24 januari nog steeds geen NT of afspraak wel vanaf 22 januari 3x klantesevice gebeld om dongel en digitene opnieuw  te activeren. 22 januari klacht ingediend en wordt binnen 3 werkdagen gebeld. Ben er eigenlijk wel klaar mee, wat een ongeorganiseerd bedrijf. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen vanuit KPN NetwerkNL, wanneer zij de werkzaamheden afgerond hebben, dus er is vanuit ons nog niets te zeggen over een installatiedatum. Ik zal bij deze nogmaals navraag voor je doen!

Als het goed is wordt de NT aansluiting in week 6 gerealiseerd. Wacht nog steeds op dat ik terug gebeld wordt door KPN na het melden van mijn klacht op 22 januari, wel een mail ontvangen dat ik over 3 dagen gebeld zou worden. Enkele een mail dat mijn klacht overgedragen is. Zelfs het fatsoen om terug te bellen heeft KPN niet. 

Hallo! mijn klacht is nog steeds niet opgelost wie van KPN kan mij te woord staan?

 

Reputatie 7
Badge +16

Fijn, dat staat dus voor volgende week gepland. Via de klantenservice is er een klacht ingediend met als gewenste oplossing zo snel mogelijk een werkende internetverbinding. De afdeling Klantenreacties kan er niet voor zorgen dat KPN NetwerkNL eerder een NT aansluiting plaatst of dat je sneller aangesloten wordt: als je klacht specifiek daarover gaat, dan moet ik je teleurstellen. We hebben geen invloed op de planning van KPN NetwerkNL. Ik heb bij deze het verzoek neergelegd bij een collega van de afdeling Klantenreacties om alsnog contact met jou op te nemen: ik verwacht dat je binnen 5 werkdagen teruggebeld wordt.

Probleem is zeker nog niet opgelost en wacht sinds 22 januari op een gesprek omtrent mijn klacht. Voor mij is KPN 1 bedrijf en vindt 3 maanden en diverse gesprekken te gek voor woorden en hoop op coulance.