Vraag

Aansluiting van iemand anders is goedgekeurd, maar mijn aansluiting is afgewezen.

  • 25 April 2020
  • 22 reacties
  • 302 keer bekeken

Badge

Hoe kan KPN een overstap  goed keuring als de aanvrager onder bescherming bewijsvoering staat  en niet gematichtigd is om overeenkomsten  aan te gaan . 

 

************

*admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan het profiel i.v.m. privacy

*admin: titel aangepast voor vindbaarheid

 

 


22 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Richard Vd kooy Ik heb even de gegevens van meneer verwijderd i.v.m. privacy. Als meneer niet gemachtigd is een abonnement af te sluiten, dan wordt de bestelling door het systeem afgekeurd en geannuleerd, mits dit officieel geregistreerd is natuurlijk. Dit is niet het geval zo te horen? De bestelling is door hem zelf geplaatst en doorgelopen ondanks het feit dat hij onder financiële hulpverlening valt? 

Ik hoor graag van je en zoek het voor je uit. 

Badge

Ja dan rest mij de vraag als hij onder de bewijsvoering staat vermeld ook in registeren  rechtspraak   waarom krijg hij dan wel de aansluiting  en de modem alles . Dat noem ik valsheid in geschrifte  oplichting op.  

Hij mag geen nieuwe contracten afsluiten  

Kpn is al de zoveelste waar hij dit doet als rekeningen te hoog worden ook bij Ziggo al gedaan

Hallo @Richard Vd kooy , valsheid in geschrifte is als je je uitgeeft voor een ander en dat doet hij/zij niet en er wordt ook niemand opgelicht.

Ik denk dat de bewindvoerder strenger toe moet zien op het doen en laten van cliënt en meteen ingrijpen als het uit de hand dreigt te lopen.

En wat is jouw relatie tot de persoon die onder bewind zou staan?

 

 

Badge

Hij heeft alles zonder medeweten van zijn bewindvoerder bij KPN aan gevraagd .En als KPN kijk op de register  rechtspraak 

Is  heer ***** NIET gemachtigd  om dit soort aanvragen te doen bij KPN  is dus wel sprake van valsheid in geschrifte . Hij sluit iets af onder bewindvoering  .

 

En ben een goede vriend 

Ik woon vlak boven hem.op zelfde adres . Ander huis nummer 

Hallo @Richard Vd kooy  wil je s.v.p. per direct de naam van de buurman verwijderen i.v.m. de privacyregels.

 

Dat kan door onderaan het topic op de drie … te klikken en dan op bewerken, en dan de naam verwijderen en weer op opslaan klikken.

 

Hallo @Richard Vd kooy , als je zo'n goede vriend bent van de buurman kun je de bewindvoerder helpen om te voorkomen dat jouw vriend de buurman dingen doet die volgens jou of volgens het bewind niet mogen.

Reputatie 7
Badge +17

@Richard Vd kooy 

Ja dan rest mij de vraag als hij onder de bewijsvoering staat vermeld ook in registeren  rechtspraak   waarom krijg hij dan wel de aansluiting 

 

Dit zou niet zo moeten zijn, dus is dit officieel geregeld, want het abonnement staat nu ook niet geregistreerd onder financiele hulpverlening, bewindvoering of hoe je het kan noemen. In het weekend is de betreffende afdeling niet te bereiken. Ik til het dus even over het weekend heen en zie of er iets is aangesloten wat niet had moeten gebeuren. In dat geval zou het teruggedraait moeten worden. 
Ik kan jou voorzien van objectieve info, maar kan natuurlijk, als het teruggedraait dient te worden, alleen contact opnemen met de contractant of gemachitgde persoon. Je hoort van mij.

Badge

Als goede vriend hen ik heer *******  geadviseerd  dit niet te doen omdat hij niet gemachtigd is en hij hier grote problemen.mee.gaat krijgen 

Ik kan heer ****** nu al 2.5 jaar en is niet de restte keer dat hij dingen doet die niet mag en geen toestemming voor heeft Vd bewindvoerder.  Hij heeft flinke beperkingen is erg makkelijk beïnvloedbaar voor zijn vriendin  die ook al geprobeerd heb bij Otto bv op valse personalia een vaatwasser te bestellen op valse geboorte datum  van derden .Op het adres van contractant  *******

 

 

Hallo @Richard Vd kooy  ,nogmaals, wil je weer PER DIRECT in je laatste reactie de naam van de buurman verwijderen, GEEN NAMEN noemen i.v.m.privacy,

 

Badge

Prima . Maar treed dat ook op tegen deze  contractant  KPN weet ook dat sta je onder 

Bescherming bewind voering  ook de bewindvoerder de aanvragen moet in dienen 

In dat op zicht is er geen prof handeling geweest contractant is al eerder door Telfort af gewezen  risico factor groot verbruik met internet en telefonie mobile 

Hallo @Richard Vd kooy , je hebt je gewoon aan de privacy wetgeving te houden, net als wij allemaal,

Dus gewoon VERWIJDEREN  die namen in die reactie, ik heb hier ook nogmaals melding van gemaakt.

Ga  niet een ander veroordelen terwijl je hier constant zelf de privacywetgeving overtreedt.:rage:

Badge

Veroordeel kpn niets 

Maar wel onzorg vuldigheid 

Bij screening toetsing 

Want Telfort is dochter onder mening KPN 

Dus had deze overstap en aansluiting ook nooit plaats moeten vinden omdat Telfort al eerder de contract geweigerd heb.

Reputatie 6
Badge +8

Eerlijk gezegd hoeft KPN hier helemaal niet op reageren. Want @Richard Vd kooy , goeie vriend of niet, heeft helemaal niet het recht om zich hiermee te bemoeien. Dit gaat alleen de betreffende persoon en zijn bewindvoerder aan.

Ook al zal hij ongetwijfeld de beste bedoelingen hebben.

 

Badge

Als Kpn zo reageerd

Zal ik dit zelf melden bij de rechtbank hoe hier mee omgaat . Ook familie van.mij hebben dit 1 x gedaan over sta van a naar b met overstap onder andere provider zonder toestemming verklaring en zonder goedkeuring bewindvoerder  en die werd wel gelijk af gesloten door  KPN telecom  dus waar word dan onderscheid gemaakt   1 wel aan sluiten en ander weer afsluiten 

 

 

Reputatie 6
Badge +8

Ik ben dus geen KPN, laat dat duidelijk zijn.

Maar nogmaals, jij bent helemaal geen partij in deze. Dit is een zaak tussen de betreffende persoon, zijn bewindsvoerder en KPN. In feite pleeg jij nu een zware inbreuk op de privacy van je buurman door hierover zomaar met KPN in gesprek te gaan.
 

Het zou wat zijn als iedereen zich zomaar met de financiële zaken van zijn buurman kon gaan bemoeien...

Badge

Waarom is dan mijn over sta geweigerd telefonische  een grote discriminatie bende dus bij KPN telecom.

 

Dit kan niet ontkend worden want de brief lig bij mijn ouders  dat kpn. Telecom  de aansluiting  afwijst .  En nu deze wel aansluit en register rechtspraak begeerd 

Reputatie 6
Badge +8

Dus samengevat:

  • Jouw overstap naar KPN is geweigerd door KPN.
  • Die van jouw buurman niet.

En daar is het je dus om te doen. 

 

Ik hou me er verder maar buiten. 😉

Dus samengevat:

  • Jouw overstap naar KPN is geweigerd door KPN.
  • Die van jouw buurman niet.

En daar is het je dus om te doen. 

 

Ik hou me er verder maar buiten. 😉

Inderdaad, het moderatieteam moet hier maar een eind aan breien.

Dit wordt een oeverloze discussie over de rug van een ander.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt allen voor de input, echter ga ik nu inderdaad ingrijpen om een eindeloze discussie te voorkomen.
Zoals eerder aangegeven, wilde ik graag even informeren over het abonnement bij onze financiële hulpverleningsdesk.
Het lijkt mij bij nader inzien verstandiger dat je contact opneemt met de bewindvoerder van meneer en dit bij hem of haar aankaart.
De bewindvoerder kan direct contact met ons opnemen en doorverbonden worden met de financiële hulpverleningsdesk. Zij kunnen dan de registratie van meneer natrekken en zorgen dat alles netjes wordt opgelost. We weten immers niet of er door ons (KPN) verkeerd gehandeld is, of dat de registratie niet zichtbaar is voor alle providers. Hier kan ik vooralsnog geen uitspraak over doen.

Dus, wat is nu het plan. @Richard Vd kooy zou je dit via de gemachtigde persoon van meneer willen oplossen en zo niet zelf de touwtjes in handen nemen?
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust.  
 
 

Badge

Kpn heeft mijn ook af gewezen door se registratie wat via rechtspraak website is te zien  op de naam van contracten  op geboorte datum en postcode huis nummer 

 

KPN  maak dus zeer grote verschil van klanten  een grote discriminatie  voor nieuwe klanten 

Dan neem ik nu het recht op wetboek artikel 71    en publiceer ik het op internet  .

Ik heb van alles selfie.s  gemaakt dat KPN telecom dit nu afschuift naar derden

Hallo @Richard Vd kooy , als je nu voor jezelf een vraag of opmerking hebt aan KPN, wil je dan s.v.p. een eigen topic daarvoor gaan openen, zodat de boel niet door elkaar gaat lopen en verwarring gaat geven.

Dit topic is/wordt door @Lisa  gesloten zodat reageren niet meer zinvol is binnen dit topic.

 

 

 

Badge

Het is de waarheid 

 

Discriminatie  met dit soort aansluitingen  

Maar ik ga het op Facebook zetten en mijn weblog met daarbij de mail.s hoe jullie te werk gaan .

 

Ik zelf ben door KPN al 2 x afgewezen 

Dus wie discrimeerd hier nu  KPN

Reageer