Beantwoord

Aansluitkosten retour staat niet in "het systeem?

  • 14 December 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste KPN, op 08 november zijn wij naar de KPN winkel op het Rokin in A'dam gegaan en heeft de vriendelijke collega onze overstap van ZIGGO geregeld. Ze gaf uit zichzelf aan dat we de eenmalige aansluitkosten van €25,- niet hoefde te betalen. Uitermate vriendelijk en daar hebben we haar voor bedankt. Ze zei: Ze komen wel op jullie eerste factuur te staan, zodra dat zo is, moeten jullie even bellen met KPN. Ik zet in “het systeem” dat jullie hier recht op hebben. Je raad het al, de factuur kwam gisteren, ik heb gebeld met KNP en een collega zegt: Er staat niets in het systeem...Ik kan zelf niet bellen met de winkel op het Rokin en weet niet de naam van de medewerkster aldaar. Ik wil wel graag de aan ons toegezegde €25,- retour. Gaat u dat voor ons regelen? Wat mij betreft belt u naar Rokin om e.e.a. te checken...Ik verneem graag! Gr. Singapore

icon

Beste antwoord door Hanna_ 22 December 2020, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Singapore,

Ik zoek het graag voor je uit maar dan heb ik natuurlijk wel jouw gegevens nodig. Zou je deze voor mij willen toevoegen aan jouw profiel

Dankjewel Hanna, ik heb e.e.a. aangepast in het profiel. Gr. Asthildur

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Singapore,

Ik zie dat dit nog niet verwerkt is. Ik zorg ervoor dat jij de kosten op de volgende factuur terug krijgt.