Beantwoord

aansluitpunt glasvezel

  • 15 July 2020
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Vanmiddag heb ik het aansluitpunt gekregen voor glasvezel.

Er zit een blauwplaatje rechtsonder en dat lukt zelf niet, ik heb met callcenter contact gehad en morgen komt er een monteur, alleen heb ik nog geen bevestiging gehad. de monteur zou tussen 12:00 14:00 komen.

icon

Beste antwoord door waja 18 July 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @waja, ik kan goed begrijpen dat je graag zeker wilt weten of de monteursafspraak er goed in staat! Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!

Reputatie 1

Excuus voor mijn late reactie, er waren misverstanden over het aansluitpunt.

De gene die het aansluitpunt had aangebracht(viper) vertelde dat ik moest bellen voor het actieveren van het glasvezel, ik heb de monteur gesproken en kreeg te horen dat 12 Augustes  de wijk zouworden opgeleverd en krijg daar nog een brief over.

 

Beter zou zijn als Viper zich hier niet mee bemoeid, met alle goede bedoelingen.

 

w van kasteren

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem @waja, je mag altijd reageren wanneer het jou het best uitkomt :slight_smile:

Jammer dat er een misverstand is ontstaan, maar fijn dat er meer duidelijk is en dat je nu weet waar je aan toe bent!

Â