Beantwoord

Abbo wijzigen

  • 22 August 2020
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Ik heb vandaag gebeld ivm het beëindigen van mijn TV/internet contact. 
 

Er werd mij gevraagd waarom, waarop ik heb geantwoord dat ik hem weer opnieuw ging aanvragen ivm Prijs verschil. Ik kreeg op dat moment een voorstel waarmee ik akkoord ben gegaan, zodat het contract niet beëindigd hoefde te worden. 

 

Hij zou het contract klaar zetten en mij terug bellen, helaas is dit nog niet gebeurd. 
 

kan iemand dit voor mij eens na zien? 

Danku! 

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 August 2020, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Kan iemand mij hierover terug bellen, indien tijd? Nu krijg ik 3 min naar aanmaken van Topic een beëindiging binnen. ​​​​​​

 

Hoi @EArissen ,

Ik zou je privégegevens in je profiel zetten.
Dit is een openbaar forum Emiel.

Om weer in aanmerking te komen voor de “nieuweklantenkorting” dien je een half jaar geen abonnement af te nemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EArissen, ik zie dat de opzegging er nog gewoon in staat helaas. Ik wil je vragen om even te bellen met 0800-0402 om de opheffing te annuleren. Dit kan niet voor je in orde maken. Excuses dat het niet zo verlopen is al verwacht. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan vooral weten. 

@Bart_Z 

Ik heb vandaag contact gezocht via de chat. 9 wachtende voor mij, ruim een half uur gewacht om met een medewerker te kunnen praten en het antwoord; Sorry meneer ik kan uw contact niet wijzigen, ik kan er ook niet in komen is er misschien iets veranderd? Zal ik u morgen terugbellen? 
 

  • Als ik bel, wordt mij verteld dat ik terug gebeld wordt/ gebeurt niet 
  • Als ik via chat contact probeer te zoeken kunnen zij mij contact niet wijzigen of verlengen 
  • Als ik zelf een contract probeer af te sluiten krijg ik een mail retour dat hij afgezegd wordt. 

Ik ga morgen nog wel een keer proberen te bellen. Maar echt goed geholpen voel ik mij niet 

 

 


 


 

 

 

Ik word hier ook niet zo vrolijk van. Helaas is toch essentieel dat je dit via chat of telefonisch probeert op te lossen. :-(