Beantwoord

Abbonement

  • 5 February 2020
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb een alles in 1 abbonament glasvezel.

Ik wil dit wijzigen naar Super wifi. Wat moet ik doen,

 

Met vriendelijke groet

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Lisa 7 February 2020, 15:53

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

De super Wi-Fi aanbieding is een warm welkom voor nieuwe klanten. Om nieuwe klant te worden moet je 6 maanden geen klant zijn. Dus je kunt overstappen en over 6 maanden weer klant worden.  De vraag is dan wel of die aktie er nog is. Vrijwel zeker is die er niet. 

Reputatie 7
Badge +17

@robmetz Welkom op ons Forum! Het klopt inderdaad dat dit een welkom-actie is voor nieuwe klanten. De klanten kunnen kiezen voor een maandelijkse korting of Super wifi. Daarmee krijgen de klanten draadloze versterkers bij de aansluiting. Deze versterkers zijn t.w.v. €150 euro en staat ongeveer gelijk aan de korting die je zou krijgen. Helaas is dit niet mogelijk voor bestaande klanten. De draadloze (SuperWifi) versterkers zijn wel los te bestellen, mocht je hier behoefte aan hebben. 

Reputatie 7
Badge +17

@robmetz We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Sorry dat heb vergeten te reageren. Er is inmiddels een monteur geweest en het probleem is opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rob Metz

Reputatie 7
Badge +17

@robmetz Bedankt voor de terugkoppeling, dat is goed om te horen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, ben je natuurlijk van harte welkom op ons Forum! 

Reageer