abonnement

  • 6 November 2020
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik zit met 3 vragen:

  1. waarom moet ik 149,00 betalen om  beste wifi te krijgen, waar nieuwe klanten dit gratis ontvangen?
  2. ik heb 2 nieuwe mobiele telefoons nodig, maar zie door de bomen het bos niet, kunt u me daarbij helpen?
  3. Kunt u Sproet Imageconsultancy als abbonee wijzigen naar mijn privé naam?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Peter Kelly, welkom op ons Forum. Bedankt voor je berichtje. Ik ga proberen de drie vragen te beantwoorden. Sorry dat ik er nu pas aan toe kom, dat heeft te maken met de drukte. 

 

  1. De gratis SuperWifi punten krijgen nieuwe klanten als welkomstcadeau bij een nieuw abonnement. Jij hebt ook ooit een welkomstcadeau gekregen als klant. Dat kan bijvoorbeeld zijn korting op je abonnement of gratis apparatuur. Helaas geldt deze aanbieding dus alleen voor nieuwe klanten.
  2. Daar kunnen we zeker bij helpen! Het is dan wel makkelijker om direct contact te hebben. Je kunt bijvoorbeeld naar een KPN winkel gaan of je kunt ons bellen op 0800-0402. Als je inspreekt dat je graag een medewerker wil spreken dan verbinden wij je door.
  3. Wil je de naam van de contractant wijzigen? Dan kun je dat gemakkelijk zelf doen via MijnKPN

 

Hopelijk kun je hiermee verder! 

Dus dan kan ik beter opzeggen en ergens anders een internetabonnement nemen. Jammer, bedankt voor de reactie.

Badge +19

Maar wat had u dan gewild?

Ik wil hetzelfde internet als nieuwkomers, is toch vreemd als je ergens 30 jaar klant bent, nieuwe klanten beter produkt krijgen?

Reageer