Abonnement KPN opgezegd

  • 14 March 2021
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Momenteel heb ik nog internet,televisie,bellen van KPN. Helaas ben ik overgestapt naar de concurrent omdat ik voor hetzelfde geld wat ik nu bij KPN betaal 5 x sneller internet krijg. Heb gevraagd voor een compensatie met verlengen van mijn abonnement. Helaas ging KPN hier niet op in. Hiermee bedoel ik als je een nieuwe klant bent krijg je korting of bepaalde producten gratis. Als huidige vaste klant is er niets van een aantrekkelijke korting. Ook als je een nieuw contract wil verlengen. Mocht je gebruik willen maken van een nieuwe korting of aanbieding mag je 6 maanden geen KPN hebben gehad. We vinden het erg jammer om KPN op te moeten zeggen omdat we erg blij zijn met de service en de gebruikersvriendelijke apparatuur. Het is niet erg om wat meer te betalen maar dan moet er wel wat tegenover staan voor de trouwe vaste klant!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DannyV1986 
Ik ben blij dat KPN zo'n instelling heeft.
Als elke klant maar korting krijgt dan schieten de abonnementsprijzen hard omhoog en moeten ook wij- die geen korting krijgen- meebetalen voor jullie die het wel zouden vragen / krijgen.
Gelukkig doet KPN daar niet aan mee.
Korting is alleen om nieuwe klanten binnen te halen, wil je korting? dan moet je elk jaar overstappen.