Beantwoord

Abonnement niet opgezegd na overstap

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Wat een gedoe, wij hebben een tijd geleden de overstap gemaakt naar een andere provider. abonnement zou automatisch worden opgezegd, dit was niet gebeurd en bleek dat wij een aantal maanden dubbel hebben moeten betalen omdat het lopende abonnement niet was opgezegd/ kon worden opgezegd.

vervolgens een mail gekregen dat per 19 mei het abonnement werd beëindigd, vandaag tot de ontdekking gekomen dat er in juni en juli toch bedragen zijn afgeschreven. Vandaag gebeld en na ruim 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn.

mij werd verteld dat het inderdaad per 19 mei beëindigd zou moeten zijn en naar de afdeling van opzeggingen zou bellen en dan bij mij terug zou komen of doorverbinden met de collega van de afdeling opzeggingen.

na ruim 45 minuten aan de telefoon te hebben gehangen nog niemand aan de lijn.

ondertussen geprobeerd te chatten, maar tot 20:00 bereikbaar dus geen reactie.

mijn vriendin ook laten bellen en krijgt te horen dat men telefonisch ook tot 20:00 bereikbaar is.

dus ik zit maar te wachten terwijl er niemand meer bereikbaar is?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 August 2021, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@RikTinus Dat telefonisch proberen de klantenservice te bereiken is toch wel een vervelend dingetje bij KPN. U zou tijdens het opratelen van het menu kunnen roepen; "ik wil een medewerker spreken"!, dan wordt u doorverbonden met iemand van de klantenservice, of u probeert het via de chat Contact en klantenservice | KPN

Vervelende is dat je eerst iemand te spreken krijgt en vervolgens weer in de wacht gezet wordt en nooit weer iemand te horen krijgt. Ook hier wordt helaas niet door kpn zelf gereageerd blijkbaar. 
via de chat dus ook geprobeerd maar ook daar dus niemand bereikbaar in de avond.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @RikTinus, wat balen dit.. Goed dat je een forumtopic aangemaakt hebt. Ik heb een collega van de afdeling opzeggingen benaderd en er gaat inderdaad iets niet goed. Je nieuwe provider had de overstap geannuleerd, maar daarna heeft een collega deze toch handmatig door willen voeren. Dat is vervolgens afgewezen, omdat toen de overstap naar Budget nog niet geannuleerd was. E.e.a. heeft zich dus met elkaar gekruist en daardoor loopt het nu in de soep. 

 

We gaan proberen om alsnog zelf jouw abonnement per 19 mei op te zeggen. Als dat niet lukt, moeten we een plan B bedenken om het dan alsnog op te lossen. Sowieso gaan we dit voor je in orde maken in ieder geval. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7

Hoi @RikTinus, de opzegging is nu afgerond. Dit is per gisteren gelukt. Voor de periode tussen 19 mei en gisteren heb je nog wel onterecht voor het abonnement betaald, daarvoor heb ik een vergoeding in het systeem gezet. Er zal nog 1 factuur komen, hierop zal je die vergoeding zien staan. Die zal intern eerst verrekend worden met de onterechte facturen die niet betaald waren en wat daarna overblijft krijg je op je rekening gestort.