Beantwoord

Abonnement opgezegd maar KPN incasseert nog steeds

  • 3 November 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Badge

Ik heb eind juli mijn abonnement bij jullie al opgezegd maar tot op de dag van vandaag incasseren jullie nog steeds van mijn rekening. Ik wil dat dit nu eindelijk eens goed doorgevoerd wordt bij jullie! Telefonisch niet bereikbaar en ook mail zijn jullie vies van.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 November 2020, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Goed dat je hier je verhaal verteld.  Een medewerker van kpn pakt dit over een paar dagen op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Badge

Hallo Joep

ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @WilmaStrating. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat er nog steeds bedragen worden afgeschreven door KPN terwijl je het abonnement hebt opgezegd. Op welke manier heb je doorgegeven dat je het KPN abonnement wilt opzeggen? Heb je hier een bevestiging van ontvangen? Ik kom op dit moment geen opzegging van het abonnement tegen in onze systemen, daarom ontvang je nog steeds facturen en worden er bedragen afgeschreven. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen jou doorverbinden met de juiste afdeling. Je kan ook terug gebeld worden door deze afdeling door jouw nummer achter te laten op deze pagina.