Beantwoord

abonnement opzeggen/aanhouden

  • 7 February 2020
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Badge

ben ruim 50 !!!jr abonnee van KPN en heb nog nooit enig voordeel gehad. Nu ben ik van plan een abonnement te nemen bij  een provider die de eerste maanden een fikse korting geeft. Als AOWer scheelt me dit aanzienlijk.

Ik ben benieuwd of klantbehoud idd zo belangrijk is voor KPN en zou graag vernemen of zij ook iets voor me kunnen betekenen.

klant nr ***

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 February 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Privacygevoelige gegevens horen in je forumprofiel :wink:

Reputatie 7
Badge +25

Welkom op het forum @030544greetbat. Al heel lang klant dus. Helaas kan ik je geen korting bieden die nieuwe klanten krijgen. Ik zie wel dat je het Opnemen pakket gratis hebt bij je Instap pakket, ook al snap ik dat dat niet zo lekker klinkt als die andere kortingen. Als ik verder nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag.