Beantwoord

Abonnement overstapservice

  • 4 January 2021
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste KPN,

 

KPN zou ons Ziggo abonnement opzeggen (klantnummer *****). In de overeenkomst staat '’U gebruikt onze overstapservice'’ met een overzicht dat jullie het bij Ziggo zouden opzeggen. 

 

Dat is niet gebeurd. Vervolgens hebben we meerdere malen gebeld naar KPN. In diverse contacten hadden we meerdere medewerkers aan de lijn. Zij gaven aan dat we het toch zelf moeten opzeggen.
Maar hoe kan dat als het in het contract anders staat?

Vervolgens hebben we half november en december (en ws. ook januari) ook Ziggo moeten betalen.
Graag zien we hoe KPN dit gaat oplossen, want telefonisch komen we er met de klantenservice echt niet uit (weinig begrip, geen oplossingen, en probleem ligt bij ons?).

Hartelijke groet,
Lizet


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 January 2021, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Lizet34 , ik zou alvast beginnen met Ziggo direct op te zeggen.

Laat verder in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en KPN-klantnummer achter, dan komt een moderator er op terug.

 

Dag Jan, dat heb ik gedaan. Bedankt. En hoe lang duurt dat?
 

Dag Jan, dat heb ik gedaan. Bedankt. En hoe lang duurt dat?
 

Hallo @Lizet34 ik hoop voor je zo snel mogelijk.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lizet34. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik zie dat JanD jou al op weg heeft geholpen, bedankt daarvoor @JanD. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie inderdaad dat er in de bevestiging staat dat je gebruik maakt van onze overstap service. Onze excuses dat het zo is gelopen. We gaan jou hierin verder helpen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!