Beantwoord

Abonnement tijdelijk opschorten

  • 15 June 2020
  • 4 reacties
  • 896 keer bekeken

Vanwege verhuizing, waarvoor ik tijdelijk geen abonnement nodig heb omdat ik op een tussen adres verblijf, wilde ik mijn abonnement tijdelijk opschorten.

Dat kon niet volgens alle hulplijnen van de KPN en dit ondanks het feit dat we het abonnement over een maand op het nieuwe adres weer willen oppakken. Alleen stopzetten kan. Het gevolg blijkt nu, alles kwijt van mijn opnemen in KPN iTV. Per direct geen internetbescherming meer en geen Spotify meer. Modem en iTV kastje moeten opsturen om straks weer een nieuwe te ontvangen. Dit klinkt zeer onlogisch en wekt wrevel. Dit kan in dit digitale tijdperk beter. KPN blijf wel nadenken over de klanten als je ze eenmaal binnen hebt.

We leven in een digitaal tijdperk. Zo ben je geen kartrekker.

Kom met een goede oplossing en niet met onmogelijkheden of onzinnige vergelijkingen

Groet Johan Willem 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 June 2020, 11:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johan Willem. Welkom op het KPN Forum. Dat is inderdaad een lastige situatie. Er zijn twee mogelijkheden.

Optie één. Je kan het abonnement dat je bij KPN afneemt eventueel downgraden en alvast verhuizen naar het nieuwe adres. Je betaald dan wel een maand door (lager bedrag vanwege downgrade). Op deze manier blijven alle opnames behouden. Ook de ExperiaBox en tv-ontvangers hoeven dan niet retour.

Optie twee is een ‘Tijdelijk pakket’. Sinds kort is het mogelijk om een het abonnement om te zetten naar een 'Tijdelijk pakket’. Het Tijdelijk pakket is een basispakket voor klanten om in een korte tussenperiode nog gebruik te kunnen maken van onze diensten. Jouw vaste internetaansluiting gaat niet naar het tijdelijke adres, maar je  maakt gebruik van het wifinetwerk of via een eigen mobiele hotspot.

Dit zit in het Tijdelijk pakket:

  • TV kijken via Digitenne (incl. 1 Digitenne tuner)

  • Behoud van e-mail

  • KPN Veilig (5 gratis licenties)

  • Extra afgesloten diensten gaan nog steeds via KPN-factuur, bijv. Netflix

Je kan hier maximaal 12 maanden gebruik van maken en kost 25 euro per maand. Er zijn geen aansluitkosten. Einddatum van het huidige contract blijft ongewijzigd.

 

Laat je mij weten waar je voorkeur naar uitgaat en kun je je gegevens invullen in je profiel?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb helaas nog niets van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Hoi.

Het was reeds opgezegd,  de modem was ook al retour. Bedankt voor de geboden mogelijkheden. Het is wat het is. Mogelijk tot op ons volgend adres. 

 

Groet Johan. 

Reputatie 7
Badge +21

@Johan Willem Graag gedaan en succes met de verhuizing! :relaxed:

Reageer