Beantwoord

Abonnementen

  • 19 August 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Wij hebben als SkillTech diverse abonnementen. Van 4 Abonnementen is mij het adres dat het betreft niet bekend (niet te herleiden naar de factuur). Het betreft de klantnummers

 

*Admin: klantnummers verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 August 2020, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hans van Welie. Welkom op het KPN Forum! Het adres kun je vaak rechtsboven op jouw factuur terugvinden. Vreemd dat het adres niet bij jou op de factuur staat. Zou je ter verificatie de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hans van Welie. Welkom op het KPN Forum! Het adres kun je vaak rechtsboven op jouw factuur terugvinden. Vreemd dat het adres niet bij jou op de factuur staat. Zou je ter verificatie de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag of dat je het adres al zelf gevonden hebt. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden.