Abonnementskosten verhoging

  • 1 June 2020
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Waar haalt KPN het lef vandaan om hun abonnementskosten zonder schromen en schaamte opnieuw te verhogen terwijl er zoooo ontzettend veel ontevreden klanten momenteel doodleuk nog altijd met allerlei onopgeloste problemen zitten en daar dus ook allerlei vervelende en veelal ongewenste gevolgen van ondervinden.

Een groot deel van deze vaak hondstrouwe KPN klanten houden hun onvrede vooralsnog voor zich in de hoop en erop vertrouwend dat 'hun betrouwbare KPN' ("K" zou voor "Koninklijk" moeten staan..hopelijk)..er altijd op zijn minst toch wel zorg voor zou dragen dat 'wij alszijnde  trouwe klanten' onbezorgd op het vertrouwen van KPN moeten kunnen rekenen.. .. ..

Helaas.. .. ..!!

KPN heeft alweer slechts oog voor een gering financiëel te behalen profijt en schuwt daarbij geenzins het opnieuw benadelen van "ons"..de 'gewoon' alweer veel te veel betalende trouwe klant.. ..

Schandelijk gedrag en met heel erg duidelijk kapitalistisch gedachtengoed als grondslag.

"K.P.N."

***

(Maar dan ook écht hoor..en dan gewoon gelijk maar jarenlang..!)

Grrr..

Ik hoop dat KPN met serieuze voorstellen komt..en zo niet..dan stap ik hoogstwaarschijnlijk komende maand lekker over naar Ziggo.. 

Ik hou jullie uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte van de hieropvolgende handelingen en of beslissingen van KPN.

Ik hoop jullie spoedig te kunnen berichten over de wijze waarop KPN ons geloof en vertrouwen in KPN denkt te herstellen en/of terug te winnen door middel van ons verloren vertrouwen in hen en het geven van de nodige duidelijkheid en het garanderen van een financiële compensatie voor de (hopelijk onnodig) door toedoen van KPN geleden onzekerheden.

SLUIT JE AAN..EN GEEF KPN NIET NÓG MEER RUIMTE OM ONS.. ..TROUWE KLANTEN ALWEER ONGEGENEERD TE GAAN MISBRUIKEN.

 

 

M.

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

KPN.. ..wat een aanfluiting ALWEER..en wat een trieste mentaliteitsverandering hebben zij HELAAS doorgemaakt de afgelopen 2-3 decennia zeg..!

Bah..!!

Ik schaam mijzelf gewoon dat ik WEER KPN-klant ben geworden en hoop dat ze ons zsm weer de vooralsnog trotse klanten kunnen / zullen maken zodat 'wij' de betalende klanten onze zuurverdiende centen..het uitgeven ervan aan KPN weer alszijnde waardig kunnen achten..

DUS.. ..  ..

STEUN ONS..en verzet je ook tegen het huidige ONEERLIJKE  KPN klanten-beleid..!

 

"M". 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

https://tweakers.net/nieuws/166998/ziggo-verhoogt-per-1-juli-prijzen-van-veel-abonnementen-met-2-euro-per-maand.html

Reputatie 7

Ik wens je heel veel plezier bij Ziggo en waarschijnlijk tot over een jaartje.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Foddermokker, welkom. Je bent duidelijk! Ik merk veel frustratie, dat vind ik erg jammer, dat zou niet hoeven als klant van KPN. Ik heb je twee laatste berichten verwijderd, deze voegen niets toe aan je vraag.

 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik kan niets voor je betekenen met betrekking tot prijsverlaging. Wellicht wel met andere problemen die er zijn.

 

Je zegt in je bericht ‘terwijl er zoooo ontzettend veel ontevreden klanten momenteel doodleuk nog altijd met allerlei onopgeloste problemen zitten en daar dus ook allerlei vervelende en veelal ongewenste gevolgen van ondervinden.’ Ben jij hier één van? Kan ik daarin iets voor je doen? Wil je in dat geval uitleggen wat er aan de hand is? Als je ook je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer, help ik je er graag mee.