Achter welke hunebed zitten jullie

  • 22 November 2020
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Afgelopen week hebben wij vele keren verzocht het abonnement te verlengen. Daar de verwachte bevestigingsmail maar niet komt hebben wij gisteren tot 2 maal toe en vandaag wederom tot 12:00 uur voor Jan Boterletter zitten wachten op een terugbel. Via facebook wordt van alles toegezegd maar doen homaar. Mijn vader heeft een zakelijk account en denkt er nu maar over om naar een concurrent te gaan overstappen. Zo reken jullie 3 accounts kwijt als hij dit door zet.

Groet

fan den Dulk


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste de verlenging gaat gewoon door. daar hoeft u niets voor te doen. Mijn abonnement is al 3 jaar verlopen en als ik niets doet gaat Mijn abonnement gewoon door.😀👍

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @NYHdD, ik hier als klant ontvang sinds kort geen e-mails van facturen. 
Er lijkt dus een storing te zijn. (ik neem aan dat je de mail folder ongewenst ook hebt gecheckt)

Vul anders alvast je forumprofiel in mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Gegevens van je vader kun je eventueel onder Persoonlijke opmerkingen kwijt. 

Dit is alleen voor jou en de KPN medewerkers zichtbaar. 
 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @NYHdD. Zoals Cornelis al zegt is het verlengen van een abonnement niet nodig, het loopt gewoon door. Maar als ik je goed begrijp heb je wel een wijziging in het abonnement gedaan en heb je daar geen bevestiging van gekregen? Wat is daarbij precies gewijzigd? Anneke-Anna had al gevraagd om je forumprofiel in te vullen, ik zie daar nog geen gegevens van je staan. Als je die nog invult en een seintje geeft kan ik met je meekijken.