Vraag

Activatiekosten onterecht gefactureerd

  • 26 July 2020
  • 7 reacties
  • 170 keer bekeken

Bij de bestelling werd vermeldt dat er geen activatiekosten in rekening gebracht worden omdat ik overstap van XS4ALL naar KPN.

Op de eerste factuur staat dit echter wel vermeldt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Bonka, welkom op her forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gegevens zijn aangevuld

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik heb de bevestiging er even bij gehaald, ik zie echter nergens gratis activatiekosten. Zie hieronder. 

Zie ik misschien iets over het hoofd? Waar zie jij die informatie? 

 

Bij de online bestelling Via KPN werd vermeldt dat er geen activatiekosten in rekening gebracht zouden worden omdat ik overstap van xs4all naar kpn

Reputatie 7
Badge +24

Ander topic over hetzelfde onderwerp:

https://forum.kpn.com/internet-9/overstap-xs4all-zonder-aansluitkosten-481129?postid=835702#post835702

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het, was dit een speciale pagina waarop je het hebt besteld? Heb je ook een linkje voor me? Rechttrekken van die kosten is geen probleem, probeer alleen wel te achterhalen hoe dit precies in zijn werk zit en waarom ze toch in rekening zijn gebracht. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ander topic over hetzelfde onderwerp:

https://forum.kpn.com/internet-9/overstap-xs4all-zonder-aansluitkosten-481129?postid=835702#post835702

Dat was een tijdelijke actie destijds, dat herinner ik me wel namelijk. Maar ga dit wel uitzoeken natuurlijk.