Beantwoord

Activatiekosten onterecht gefactureerd

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik ben al een aantal jaar klant bij XS4ALL waardoor ik geen activatiekosten hoef te betalen. Die zie ik wel terugkomen op mijn eerste factuur, na het afsluiten van een abonnement bij KPN.

Graag bedrag van 25,- terugstorten want die kosten heb ik al eens betaald bij XS4ALL.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 August 2020, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @koen_k. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kosten in rekening zijn gebracht, terwijl er anders met jou afgesproken is. Ik ben zelf niet bekend met deze actie. Heb je een bevestiging of bewijs waarop staat dat je deze kosten niet hoeft te betalen? Dan kan ik deze kosten voor jou corrigeren. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Vikash,

 

Zie onderstaand screenshot:

***

Zie het stukje Korting aansluitkosten ( - 25.00 )

Mvg, Koen

 

*Admin: Afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het delen van jouw bestelling. Normaal gesproken wordt dit bedrag automatisch gecorrigeerd. Om één of andere reden is dit bij jouw niet gebeurd. Onze excuses daarvoor. Ik heb zojuist de aansluitkosten handmatig gecorrigeerd. Op de eerst volgende factuur zal dit bedrag in mindering worden gebracht.Â