Beantwoord

Activeren aansluiting lukt niet

  • 1 December 2021
  • 15 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik ben best benieuwd hoe ik nog niet actief kan zijn en wel moet betalen vanaf 1 december. Ben al de hele middag bezig met het opvragen van een abonnementnummer en pincode, heb in september aangegeven dat ik per 1 december over wilde stappen. En nu is het zover en kan ik nergens gebruik van maken. Morgen gewoon weer moeten werken en nu al met en knoop in mijn maag zitten of het wel goed komt. Geen vertrouwen meer in overstappen en laten regelen door je nieuwe provider. Bellen en te horen krijgen kan wel tot 00:00 duren? Krijg ik de dag 1 december dan ook weer terug? 

icon

Beste antwoord door DennisA78 2 December 2021, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Bellen met 0800-0402 is sneller. Mocht je nog geen actieve aansluiting hebben maar wel mobiel internet van KPN kan er ook tijdelijk een databundel naar je mobiel worden verzonden.

Ik heb al 2 x gebeld met 0800 maar daar werd gezegd gewoon wachten tot 00:00 komt goed vandaag?

Badge +19

Één ding is zeker. Je gaat pas betalen als het modem de verbinding actief heeft gemaakt. Heb je nu helemaal geen verbinding? Ook niet van de vorige provider?

Ik heb alles af laten koppelen niet beter wetend dat kon zou werken vandaag. 

 

Badge +19

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt zou je oude verbinding nog moeten werken. Die stopt pas als je nieuwe verbinding werkt. Zat je bij Ziggo?

Reputatie 7
Badge +10

Maar wat is nu de situatie? Welke provider had je?

Is het KPN modem wel aangesloten en werkt die?

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding?

 

Abonnementsnummer en pincode zijn in mijnKPN terug te vinden. In de mail, sms, of hier 

 

 

Ik zat bij online maar ben ook afhankelijk van mijn dochter ik snap het niet zo goed allemaal 😅 en zij wil ook alleen maar dat ik morgen gewoon weer aan het werk kan dus ze wil het liefst nu gewoon alles van KPN laten staan. Ze gaf al aan dat ze online weer terug kon zetten maar dan moet ik morgen vroeg het een en ander weer terug zetten en dat wordt nog eens wat. Ben zelf a technisch.

Het zou allemaal gewoon moeten werken op 1 december

Reputatie 7
Badge +10

Ook dus apparaten (modem, tv ontvanger) omwisselen voor die van KPN. En dan gebeurt er niks? Geeft dat modem internet/wifi?

Nee ben niet geactiveerd nog blijkbaar kan tot 00:00 duren

 

Reputatie 4
Badge +2

Dat is hier ook compleet fout gegaan, we zaten via budget alles in 1 op KPN wholesale aangesloten en dit stopte er vroeg in de ochtend mee. in de middag na veel moeite werd de lijn pas actief
KPN was niet mee te communiceren

Ben nog bezig om een pin code te resetten die ik nooit gehad hebt?!

Reputatie 4
Badge +2

die kreeg ik per sms vrijwel direct na de aanvraag van het abonnement

Reputatie 7
Badge +10

Ben nog bezig om een pin code te resetten die ik nooit gehad hebt?!

 

Als de hele internet verbinding nog niet actief is, kun je ook nog niks met een pincode. 

Werk internet al?

 

Pincode word bij de aanvraag van het abonnement gemaild en gesms't.

 

Ze zijn al bezig op de backoffice mijn order staat nog op in bestelling of iets dergelijks. Heb inmiddels internet maar nog geen pincode ontvangen. Zodra de bestelling afgeleverd is in het systeem zou ik het smsje moeten krijgen.

Â