Vraag

activering glasvezelaansluiting

  • 7 January 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Beste ?

Sinds september 2020 heb ik een geteste (!) glasvezelaansluiting in mijn woning, op 40 cm, van mijn KPN Experia Box. Mijn klantnummer bij de KPN is: **********. 

Ondanks herhaalde pogingen bij de klantenservice, heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord kunnen krijgen hoe de glasvezelaansluiting daadwerkelijk geactiveerd kan worden. Hoe komt de afspraak met een monteur die hiervoor kan zorgdragen binnen een redelijk korte termijn tot stand>?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom op het forum @Plavanjo. Als jij jouw adres invult op: https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ zie je daar dan ook als beschikbaar staan glasvezel/fiber? Als dat beschikbaar is, kun je een afspraak via de klantenservice laten inplannen voor een monteur die jouw KPN ExperiaBox aansluit op de glasvezelaansluiting.