Vraag

adapter kapot

  • 30 January 2021
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo,

Heb twee wifi versterkers arcaduan, waarvan de adapters niet meer goed werken. Kan ik deze via kpn bestellen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Denk het niet. Kijk naar de output voltage , de hoeveelheid Ampère  en de polariteit van de stekker (staat allemaal op de adapter) en koop het bij onderdelenwinkel. 

Ok. Dat is jammer.

Reputatie 7
Badge +7

Kijk even wat er op staat qua technische info, als dat overeenkomt met de gegevens die op de adapter van de experiabox staan dan zou je bij de klantenservice kunnen vragen om de 2 adapters van dat type. Maar de klantenservice kan maar 1 adapter per levering aansturen. Succes.

Als de adapter stuk is en je zit nog binnen de garantie kan KPN je een compleet setje opsturen ter ruiling, maar hoe krijg je er twee tegelijk stuk?? Heb je de versterkers omgewisseld om te proberen en is er daar 1 niet goed van of heb je een lichte bliksem inslag gehad waardoor ze stuk zijn gegaan.

Ik heb ze al heel lang. Dus garantie nvt. Ik weet niet waarom ze het niet doen. Misschien overbelast. Heb liever weer dezelfde adapters, als ze nog geleverd kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +7

Mijn antwoord was een inkoppertje waar je dus niets mee wilt doen.

Ok. Bedankt voor je antwoord.