Beantwoord

Adapter V10 defect

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Voor de zoveelste keer doet de adapter van de Experiabox V10 het bij stroomonderbreking niet meer. De vorige keren deed hij het na enkele uren spanningsloos wel weer. Maar nu zelfs na een hele dag nog niet.

Eerlijk gezegd ben ik het nu erg zat en wil een andere adapter. Ik heb nu een andere adapter op de box aangesloten maar het va is minder en wordt hierdoor erg warm.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 November 2020, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Pioenroos, goed dat je dit aankaart, die adapter moet natuurlijk vervangen worden. Ik heb er dan ook gelijk een voor je aangevraagd. Die krijg je binnen een dag of twee met de gewone post thuisbezorgd :)

Beste Erik bedankt voor het toesturen van een nieuwe adapter, ik vertrouw er op dat deze bij stroom onderbreking het gewoon blijft doen. Ik heb het niet uitgeprobeerd. Wel werd vanavond halverwege een video het tv modem gereset. Dit heb ik nog nooit gehad. Mocht dit vaker gebeuren dan neem ik weer contact met KPN op.

Â