Adapter V10 wordt heet

  • 2 February 2021
  • 12 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

ik vrees dat mijn adapter van de V10 het ook gaat begeven of niet goed meer werkt.   Hij is erg heet ik kan amper aanraken.    Andere adapters van andere apparaten zijn  hooguit lauw. 

 

Is dit normaal of is het beter om een nieuwe adapter te kopen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @RobertBrand! Ik heb je bericht even afgesplitst van een ouder topic. Dat de ontvanger heet wordt is niet de bedoeling. Heb je al contact opgenomen met een van mijn collega's? Laat het maar weten. Anders stuur ik een nieuwe adapter je kant op. 

Reputatie 1

Hallo Lisa,

Ik heb nog geen contact met de klantenservice gehad.  Alleen via dit forum gemeld.  Dat gaat meestal ook goed.

 

Wat moet ik doen om een nieuwe adapter te bestellen?

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je reactie! Je hoeft niets te doen. Omdat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel, kon ik meteen een nieuwe adapter naar je toesturen. Hij is onderweg. Je ontvangt een sms over de levering. :innocent:

Reputatie 1

Nou dat noem ik nog eens service.  Top geregeld en super snel.

Blij mee.

Reputatie 1

Vandaag is de adapter bezorgd. Dank daarvoor. 
alleen het stekkertje past niet in de router. 
 

het is een holle stekker met een vrij grote binnenkant. Ik denk 3mm ongeveer.  Standaard is dacht ik 2,5mm.   Het is een hele ongebruikelijke maat in ieder geval.  
 

Kennelijk zijn er routers met deze gekke maat.  
wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

Huh? Nou breekt m'n klomp…:drooling_face:

Nee grapje. Ik heb gewoon niet goed gekeken en te snel een nieuwe adapter naar je toegestuurd. Sorry, dit had ik kunnen voorkomen:spy: . Je hebt een V10a i.p.v. V10. Hier hebben we geen losse adapters voor. Je hebt eigenlijk geen keus, maar ga je akkoord als ik een ander modem je kant opstuur? Met uiteraard een werkende adapter:blush:  

@RobertBrand 

Reputatie 1

Hallo Lisa,

Dank voor je bericht. 

Waarom gebruikt de fabrikant zo’n afwijkende stekker?  Zal ik de adapter terug sturen?

Misschien een brutale vraag, maar met het oog op voortgang van de digitale techniek.

Is het mogelijk om een V12 modem te ontvangen?   

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen idee:sweat_smile:. We hebben geen invloed op het type modem dat gestuurd wordt. Een V10(a) wordt, zolang de voorraad strekt, vervangen voor een gelijk type. Een enkele keer zien we dat er een Box 12 gestuurd wordt. 

Je mag de adapter retoursturen! Je kunt de adapter meesturen met het modem. Stop 'm maar bij de doos in:blush:

Reputatie 1

Is er inmiddels al wat opgestuurd?   bij de adapter ontving ik daar een bevestiging van. 

Reputatie 1

Nou het begon zo goed qua communicatie. Maar nu gebeurt er niets meer.   
 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @RobertBrand! Het modem had allang opgestuurd moeten worden. Volgens mij zijn ze er nog mee bezig? We gaan natuurlijk niet onnodig lang wachten. Ik heb een collega gevraagd om direct eentje toe te sturen. Ik ga ervan uit dat je vanmiddag een bevestiging krijgt met info over de levering. 

Reputatie 1

hij is binnen en geïnstalleerd,  nog bedankt voor de goede service.