Zit je rustig thuis te werken valt de verbinding compleet weg. Vreemde melding dat de verbinding nog niet actief is en dat ik op mijnkpn/bestelstatus moet kijken. Ik check het modem etc, alles staat er goed bij en bel met de service desk. Na een aantal keer uitleggen dat resetten van het modem niets gaat helpen komt men tot de conclusie dat er administratief wat fout is gegaan maar niet precies wat. Ik ben 28 december door een monteur omgezet naar glas en dat is vreemd………. Tijdens het gesprek na 30 minuten muziek wordt de verbinding verbroken, gelukkig belt men terug met de garantie dat als het weer gebeurt men weer terug zal bellen. Verbinding wordt verbroken je raad het al er word niet teruggebeld maar krijg een SMS dat binnen 5 werkdagen ik word gebeld over een mogelijke oplossing. Lekker 5 dagen …… Kijk nog een keer in de meterkast en zie dat nu ook het ledje van het glas uit is gegaan, dat brandde daarvoor nog wel. Afsluitprocedure wordt zo te zien gewoon doorlopen. Ik bel weer met de helpdesk, een vriendelijke medewerker kijkt in het ticket en zegt dat hij het slechte nieuws mag brengen dat er inderdaad max 5 dagen overheen gaat voor een oplossing. Hij meldt ook nog dat ik administratief op koper zit aangesloten. Dat zou alles dus verklaren… mijn glas aansluiting is niet in overeenstemming met de administratie en wordt dus opgeruimd...lekker !!!! Dus dan maar koper controleren zie daar dat functioneert nog. Nu de vraag : Waarom kan ik niet weer snel naar glas terug gezet worden ? Vraag 2 : Waarom de helpdeskmedewerker niet de mogelijkheid bekijkt of de koper aansluiting nog functioneert en laat dus rustig de klant max 5 dagen zonder telefonie en internet achter. Dit moet toch beter kunnen !!!
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel