Beantwoord

Adreswijziging nav onterechte post

  • 27 August 2019
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik ben geen klant, onlangs verhuisd en er komt post van kpn op mijn oude adres.
Willen jullie mijn adres wijzigen of uit het klantenbestand halen?
En waarom moet ik omslachtig op een forum aanmelden (en kan niet gewoon een mail sturen), terwijl jullie wel gewoon post door de brievenbus duwen? #raarhe 🙂
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 August 2019, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
Je had ook een brief kunnen sturen😉
Als jij een postadres hebt......
Badge +19
Zal vast ergens op de site staan. Maar via hier zal sneller zijn. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met adres etc. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het.
Postadres KPN (bron)

Postbus 25110
3001 HC Rotterdam

Aangezien je geen abonnee meer bent lijkt het me handiger verwijdering van je gegevens te vragen. Volgens de nieuwe AVG moet KPN dat dan doen.

Standaard mag een bedrijf tot 10 jaar na je abonnement de gegevens bewaren en gebruiken. Tenzij de betreffende aangeeft daar geen prijs op te stellen.

Dit kan ook via een KPN forum-moderator geregeld worden.
Zet de betr. gegevens dan vast in je forumprofiel om het wat te versnellen. Die gegevens zijn niet openbaar in te zien.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi hajebe, welkom op ons forum.

Natuurlijk willen we dit doen. Mag ik weten om wat voor reclame het gaat? Geadresseerd? En zo ja, op jouw naam of op de naam van een andere oud-bewoner? In dat geval kun je het profiel invullen hier en ga ik bezig. Reclame waarop staat "Aan alle bewoners op dit adres" kan worden stopgezet via de website Postfilter.

Als het om standaard ongeadresseerde reclame gaat zonder melding of adressticker erop, dan kan er een reclamesticker worden aangeschaft en op de brievenbus worden geplakt. Hier kun je alles erover lezen.