Vraag

ADSL internet verbinding zéér traag ... FRITZ!Box 7530 bekabeld!

  • 26 January 2022
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kan iemand van KPN mij vertellen waarom mijn internetverbinding zo vaak wegvalt en traag is? Dit betreft apparatuur verbonden met de kabel aan de FRITZ!Box, dus geen WiFi kwestie.

Onderstaand overzicht van afgelopen week op basis van meting iedere 15 min. Graag reactie van KPN medewerker!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Uh, dit is een klantenforum. Als klanten je niet mogen helpen kom je hier niet verder.

Welke SpeedTest server wordt hier gebruikt? Al eens een andere geprobeerd? Zo ja, met zelfde resultaat lijkt er iets grondig mis met de ADSL (ik vermoed VDSL?) lijn.

Klopt het is een VDSL aansluiting. Hier zitten toch ook moderators van KPN zelf?

Dat ik vraag om een reactie van KPN zelf is omdat ik in het verleden een probleem had en tientallen reacties kreeg van allemaal betweters op dit forum, zonder enige concrete kennis waar je niks mee kan.

Als je die “betweters” niet wil kun je bellen of chatten, dan ben je 1 op 1 in contact met een medewerker van KPN.

Hier geld het principe, we komen er samen uit en als er hulp van een moderator nodig is breekt die vanzelf in of word getipt door 1 van die “betweters” die samen vaak meer weten dan de KPN moderator een paar weten er nu eenmaal meer dan 1.

Reputatie 7
Badge +7

Klopt het is een VDSL aansluiting. Hier zitten toch ook moderators van KPN zelf?

Dat ik vraag om een reactie van KPN zelf is omdat ik in het verleden een probleem had en tientallen reacties kreeg van allemaal betweters op dit forum, zonder enige concrete kennis waar je niks mee kan.

Ok. Veel succes met de oplossing. Veertig jaar netwerk ervaring hier die je opzij schuift.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @diy62, ik haak direct even in. Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt: je stelt je vraag op het forum. Bij uitstek dé plek waar klanten elkaar helpen en de community met elkaar in gesprek gaat. De moderators zijn ook aanwezig. Wij pakken topics op volgorde van binnenkomst op en geven, indien dit nodig/gewenst is, binnen 24 tot 48 uur doorgaans een reactie. Mocht je niet willen dat anderen reageren, kan je je vraag beter ergens anders stellen. Bijvoorbeeld telefonisch bij de collega's van de KPN Service Plus desk. Aangezien jouw vraag gaat over een apparaat dat wij in de basis niet ondersteunen, helpen wij je zo goed als mogelijk, maar als er echt iets met je verbinding aan de hand is, zullen we je t.z.t. vragen om een Experia Box aan te sluiten. Je bent dus wellicht zelfs beter af met de kennis en kunde van de community.

@Ernst-Jan 40 jaar ervaring😱😱 heb je nog met de blikken en touwtje gewerkt🤪🤪.

 

 

Gebbetje tussendoor.👍👍

Reputatie 7
Badge +7

@Ernst-Jan40 jaar ervaring😱😱 heb je nog met de blikken en touwtje gewerkt🤪🤪.

 

 

Gebbetje tussendoor.👍👍

1982, engineer bij Philips, Sopholan netwerken, RS-232-C, 300 Baud modems. Klanten die P2000 microcomputers als terminals aan mini’s en mainframes hingen. Ja, ja, andere tijden. 40 jaar verder, nu sinds kort aan het rentenieren.

Reputatie 7
Badge +30

Voor de meelezers: topicstarter heeft me in een privébericht gevraagd om het forumaccount te verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +7

Voor de meelezers: topicstarter heeft me in een privébericht gevraagd om het forumaccount te verwijderen. 

Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers, zullen we maar zeggen. Dank voor de terugkoppeling.