Vraag

Afgelopen nacht is door KPN mijn modem V10 gereset

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Badge
Beste KPN-ers,

Heden nacht rond 3uur is mijn V10 modem gereset.
Nu zijn alle poorten gesloten die ik eerst open had staan en tevens is mijn WiFi netwerk nu weg.
Kunnen jullie een poort open zetten zodat ik alles weer goed kan zetten? Ben namelijk nu niet thuis en kan dit wel vanaf afstand regelen maar dan moet er eerst 1 poort open gezet worden.

Groet,
DmitriV

5 reacties

Reputatie 7
Dat zal hem niet gaan worden ben ik bang.
Weet je zeker dat een reset van de V10 hier debet aan is?
Is er iemand thuis die je "door die procedure heen kunt praten"?
Badge
Beste WJB,

Bedankt voor je reactie.
Kon vanmorgen zien dat het modem een up-time had van 3uur en 2 min.
Dus er is een reset geweest.
Alle poorten zijn nu dicht en het wifi netwerk werkt niet meer.
Maar voorheen konden de service mensen wel poorten open zetten toch?
Al zetten ze maar 1 poort open dan kan ik al iets regelen.
Reputatie 7
Maar voorheen konden de service mensen wel poorten open zetten toch?
Dat kunnen ze ook nu vast nog wel, maar ik zou het onacceptabel vinden als ze dat zouden doen zonder éénduidig vast te stellen dat jij de contractant bent van de betreffende aansluiting.
Badge
Dit vast stellen kunnen ze volgens mij op verschillende manieren doen.
Heb alleen geen telefoonnummer van de technische mensen van KPN.
Had net iemand aan de lijn van de klanten service en die snapte er niks van.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Dmitri, vreemd dat het modem spontaan werd gereset. We kunnen geen portforwarding op afstand instellen, dat kan alleen via de modempagina. Heeft de helpdesk kunnen achterhalen wat er aan de hand was?

Reageer