Beantwoord

Afgesloten na overmaken foutief bedrag

  • 1 August 2019
  • 10 reacties
  • 319 keer bekeken

De kpn is verre van klantvriendelijk !
Men heeft blijkbaar liever dat men het abonnement op gaat zeggen dan dat ze met een oplossing komen.
Doordat het verkeerde bedrag was opgegeven om de betaalafspraak na te komen (dit gaat om 1 cent)
word er meteen een email verstuurd dat er een afsluiting komt per de volgende dag.
Men geeft de klant niet eens de mogelijkheid om het bedrag wat openstaat nog te betalen via een regeling en na uren via de chat en telefonisch kan er niets aan gedaan worden.
Ben zwaar maar dan zwaar teleurgesteld in de kpn !!!
Men wil blijkbaar dat de klant over gaat stappen naar de ziggo of een andere provider dan dat ze de klant tegemoet komen.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Nadia 9 August 2019, 11:09

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hé @wendy douma, welkom op het KPN forum. Wat enorm zuur zeg dat je bent afgesloten. Uiteraard kan het eens voorkomen dat de factuur even niet goed uitkomt. Door een plotselinge financiële tegenvaller bijvoorbeeld.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen ruime mogelijkheden zijn voor het uitstellen van de factuur of de betaling daarvan. Want laten we eerlijk zijn, iedereen is erbij gebaat dat de facturatie goed en klantvriendelijk verloopt. Je kunt daarvoor online de: Betaling eenmalig uitstellen, en zo een betaalafspraak maken. Je ontvangt dan ruim voor de afgesproken datum een iDEAL-link, waar het bedrag op staat. Ook helpen we je eraan herinneren als de betaling nog niet binnen is.

Mocht het bedrag op je factuur uitzonderlijk hoog zijn, door bijvoorbeeld veel verbruik buiten de bundel. Dan kun je altijd telefonisch een afspraak maken met de afdeling Collections. Ze zijn binnen kantoortijden te bereiken op ons gratis nummer: 0800-0402. Ook hiervoor geldt, dat je via e-mail een iDEAL-link ontvangt die je kunt voldoen. Het bedrag is hierbij al vastgesteld.

Bij een herinnering kan dat anders zijn. Per brief laten we je dan weten dat de automatische incasso is mislukt. We vragen je dan dit bedrag naar ons over te maken. Dat kan door het bedrag zelf via internetbankieren over te maken of met de bijgevoegde acceptgiro.

Mocht het anders zijn verlopen, dan hoor ik het graag. Vergeet dan niet je forumprofiel aan te vullen met je gegevens. Zo kan ik zien wat er precies bij je speelt 🙂
Reputatie 7
Hé @wendy douma, het is al een tijdje stil. Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek dan aan de bel. Ik hoor het graag 🙂
Heb div mensen aan de tel gehad waarvan 3 of 4 mensen mij totaal verkeerd geïnformeerd hebben pas de laatste Ella zij heeft mij perfect te woord gestaan en vond ook dat ik een klacht moest indienen want dit was niet zoals het hoort te zijn. Zij werkt al een hele tijd bij de kpn en is echt een topper zij weet precies waar ze over praat en is erg kundig daar zou de rest een voorbeeld aan moeten nemen ! Helaas kon zij ook niet veel voor mij doen omdat alles veranderd was in de loop der jaren wat niet in het voordeel van de klant werkt. Misschien is het een idee dat kpn het juiste bedrag in gaat voeren als je betaald via ideal en niet 1 cent tekort zodat men in deze trieste situatie komt en uren lang met mensen moet bellen enz enz .
Een opfriscursus voor de personen die mij te woord hebben gestaan is misschien ook geen verkeerd idee om enorme ergernis te voorkomen. Ben echt enorm teleurgesteld in de kpn ! Mvg, Wendy Douma
Reputatie 7
Hallo @wendy douma, het spijt mij enorm dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad aan de telefoon. Hoe is de status nu? Ben je alweer aangesloten? Als ik nog ergens mee kan helpen, laat het weten. Vul daarvoor je forumprofiel in, dan kan ik bij de benodigde gegevens 🙂
Ben inmiddels weer aangesloten maar ben wel op zoek naar een andere provider. Had allemaal niet gehoeven maar helaas zie ik geen andere oplossing.
Badge +19
Effe serieus. Je meld hier dat er een probleem is. Binnen een dag krijg je hulp aangeboden hier en vervolgens duurt het zes dagen voor je daarop reageert en ga je als ik het goed begrijp diverse keren zelf met de klantenservice bellen.
Reputatie 4
Badge +5
Het is toch opgelost bij de andere providers is zelfde niet betalen is afsluiting dat kom ook bij andere diensten voor gas water Electra dan ben je niet zo snel aangesloten als hier. En wat ook de reden is als een betaal achterstand is maakt niet uit als niet bestaalt zijn consequenties bij alle providers dus denk maar ff na voor dat je verhuist van provider je raakt ook mail je voordelen alles kwijt
Reputatie 7
Goedemorgen, @wendy douma. Dat vind ik heel jammer om te lezen 😥 Afgesloten zijn is echt heel erg beroerd, en ik begrijp dat het niet leuk is. Ik heb geen inzage in jouw dossier, dus over de inhoud kan ik niet veel zeggen. Jammer dat het zo gelopen is. Mocht je toch nog willen dat ik erna kijk, vul dan je forumprofiel aan. Laat het me dan hier ook even weten 🙂
Effe serieus. Je meld hier dat er een probleem is. Binnen een dag krijg je hulp aangeboden hier en vervolgens duurt het zes dagen voor je daarop reageert en ga je als ik het goed begrijp diverse keren zelf met de klantenservice bellen.
Heb er pas melding van gemaakt nadat ik al die uren aan de telefoon gezeten had en "hulp"/ duidelijk antwoord kreeg ik pas na 2 dagen omdat ik toen de juiste aan de telefoon had gekregen. Heb contact gehad via de chat enz enz maar werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Reputatie 7
Dat is allemaal zeer vervelend, @wendy douma. Helaas kan in bij gebrek aan jouw persoonlijke gegevens niet inzien wat er precies heeft afgespeeld. Mocht je dat willen, dan zie ik je hier graag terug.

Reageer