Beantwoord

Afgesloten van internet bij Telfort zonder toestemming

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

2 dagen na aanvraag van een nieuw abonnement bij KPN heb ik het verzoek voor dit abonnement dat per 10 april zou ingaan geannuleerd. Echter KPN heeft zonder mijn toestemming per 1 april een migratie uitgevoerd zodat mijn abonnement bij telfort is beëindigd. Telfort kan mijn oude abonnement niet meer activeren. Nu zit ik dus zonder TV en internet. KPN helpdesk ontkent dat KPN een fout heeft gemaakt, regelt wel dat ik de afkoopsom aan telfort niet hoef te betalen, maar en dwingt mij dan wel een abonnement bij KPN af te sluiten omdat ik anders bij telfort een boete moet betalen omdat daar mijn abonnement vroegtijdig, voor het einde van het contract, beëindigd is. 

Er wordt totaal niet meegedacht door KPN, een nieuw abonnement kan pas per 10 april ingaan, ik zit dus 10 dagen zonder TV en internet. Er wordt geen vergoeding gegeven  voor de overlast en er kan geen compensatie worden gegeven in bivoorbeeld tijdelijke databundel ophoging van mijn telefoon.

Na 5,5uur bellen in totaal met KPN en Telfort, van kastje naar de muur worden gestuurd, hoe jullie door verwijzen, koud door schakelen en niet eigenaar worden van het probleem terwijl jullie nagenoeg 1 bedrijf zijn.  Erg teleurstellend en frustrerend...

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 April 2020, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @LiekeLieke, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Totaal geen fijn bericht, en niet de bedoeling dat je zonder diensten zit! Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal gegaan is. Heb je bij KPN de overstapservice gebruikt voor de overstap vanaf Telfort? En op welke manier heb je het geannuleerd en heb je hier ook een bevestiging van? Naar mijn inzien is er iets fout gegaan tussen KPN en Telfort, maar ik heb verder nog niks kunnen controleren.

Om te kijken wat er aan de hand is én hopelijk ook hoe we dit kunnen oplossen, ontvang ik graag je gegevens. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met alle relevante gegevens? Zoals naam, postcode + huisnummer, klantnummer, en ook evt. het klantnummer van Telfort (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kunnen we op onderzoek uit. Geef even een seintje wanneer het invullen gelukt is!

het invullen is gelukt

Goedemorgen @LiekeLieke, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Totaal geen fijn bericht, en niet de bedoeling dat je zonder diensten zit! Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal gegaan is. Heb je bij KPN de overstapservice gebruikt voor de overstap vanaf Telfort? En op welke manier heb je het geannuleerd en heb je hier ook een bevestiging van? Naar mijn inzien is er iets fout gegaan tussen KPN en Telfort, maar ik heb verder nog niks kunnen controleren.

Om te kijken wat er aan de hand is én hopelijk ook hoe we dit kunnen oplossen, ontvang ik graag je gegevens. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met alle relevante gegevens? Zoals naam, postcode + huisnummer, klantnummer, en ook evt. het klantnummer van Telfort (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kunnen we op onderzoek uit. Geef even een seintje wanneer het invullen gelukt is!

 Wordt er nog actie ondernomen?

Reputatie 7
Badge +20

Mooi, dank daarvoor @LiekeLieke Kun je me ook vertellen wat er in jouw optiek is gebeurd? Ik ben nog een beetje op zoek naar de context. Wat ik in elk geval zie staan is dat er al een klacht is aangemaakt voor een achterliggende afdeling, die zich hierover zal gaan buigen. Er zal dus contact met je worden gelegd om een oplossing te zoeken. 

 

 

Mooi, dank daarvoor @LiekeLieke Kun je me ook vertellen wat er in jouw optiek is gebeurd? Ik ben nog een beetje op zoek naar de context. Wat ik in elk geval zie staan is dat er al een klacht is aangemaakt voor een achterliggende afdeling, die zich hierover zal gaan buigen. Er zal dus contact met je worden gelegd om een oplossing te zoeken. 

 

 

Dat heb ik uitgelegd in mijn eerste reactie, ik ben afgesloten van internet bij Telfort omdat jullie daar een migratie voor hebben aangevraagd. Wellicht kunt u mij bellen zodat ik het kan toelichten

Hoi @LiekeLieke . Er is namens jou een klacht in het systeem gezet. Hier staat beschreven dat door een misverstand (ik laat even in het midden bij wie de oorzaak ligt, dat zal samen met de klachtbehandelaar uitgezocht worden)

Er zal contact met jou gezocht worden. Het forum kan hier helaas niks in betekenen. Uiteraard hoop ik op een nette afhandeling.