Vraag

Afmelden voor brieven per post

  • 16 April 2021
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Graag zou ik mij willen afmelden voor brieven per post. Enig idee waar ik dit kan doen, ik kon zo niks er over vinden.

 

Alvast bedankt! 

 

Harold


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @HaroldD, welkom! U kunt naar mijn weten het beste de klantenservice bellen, met nummer 0800-0402. Of via Service KPN, dan op Administratie tikken en dan zeggen: ik heb een andere vraag of wil graag contact.

Reputatie 7
Badge +9

@HaroldD Het afmelden van brieven per post is mogelijk in Mijn KPN.

Piet.

@P.J.M. van der Vooren Enig idee waar in Mijn KPN? Die optie kan ik niet vinden.

 

Alvast bedankt Piet,

 

Harold.

Reputatie 7
Badge +9

@HaroldD Profiel  >  Privacy-instellingen en personalisatie  >  Klik op je adres  >  Kijk onder ‘Tips, advies en aanbiedingen'.

Succes!

Piet.

@P.J.M. van der Vooren Helaas kan ik mijn adres nergens vinden in zowel de app als de site. Toch bedankt.

 

Harold.

Reputatie 7
Badge +9

@HaroldD Een moderator van dit forum zal je wellicht dan verder kunnen helpen. Die zal vanzelf hier reageren, dus wacht dat even af.

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @HaroldD! Leuk dat je je vraag hier stelt. Piet heeft gelijk, daar kun je je aanmelden voor de Tips, advies en aanbiedingen. Ik heb even getest en wat me opvalt. Soms blijf je tegen een lege pagina aankijken. Het kan helpen door op F5 te drukken zodra je een lege pagina te zien krijgt. De pagina ververst en de gegevens laden in. Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. 

Als je nog steeds niets ziet.. Heb je je thuis-/mobiele product wel gekoppeld in MijnKPN? Ik bedoel. Zie je je abonnement wel staan onder ‘Producten’?