Beantwoord

Afspraak aanleg glasvezel. Monteur niet verschenen. Wat nu?

  • 13 January 2024
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Beste Moderator,

Situatie:

Enige weken geleden ben ik door een medewerker van de partij die glasvezel in mijn woning zou aansluiten / binnen brengen eerst via email en vervolgens telefonisch benaderd (0182-718007).

Hierbij is er concreet een afspraak gemaakt dat deze op 10 januari tussen 15:00 en 17:00 zou aan mijn adres verschijnen om dit te realiseren. Op de bewuste dag was ik op het aangegeven adres en moest ik helaas rond 17:30 constateren dat de monteur zich nog steeds niet had aangediend. Tevens ben ik niet benaderd ivm het eventueel niet doorgaan van onze afspraak en afstemmen van een nieuwe afspraak  Vanaf dat moment en tot op heden heb ik tevergeefs getracht om via het vermelde telefoonnummer in contact te treden voor opheldering, het afstemmen van een nieuwe afspraak en te vernemen op welke wijze ik gecompenseerd word vanwege het feit dat ik op de bewuste datum voor niets een halve verlofdag heb moeten opnemen bij mijn werkgever. Een ieder zal snappen dat het niet terecht is dat deze gang van zaken mij een financieel nadeel dient op te leveren.

Tijdens mijn telefonische contact met de klantenservice van KPN heeft deze mij doodleuk uitgelegd dat deze voor mij niets kan betekenen. De verklaring hierbij was dat die aanleg van glasvezel door KPN is uitbesteed en dat ik maar met hen zou moeten gaan schakelen. Dit is in mijn beleving niet zoals het zou moeten gaan, vanwege het feit dat ik zaken heb gedaan met KPN waaronder het afstemmen van de aanleg van glasvezel. Deze in voorzover mijn zakelijke logica strekt dan ook hoofdelijk verantwoordelijk voor het feit dat dit word uitgevoerd en ondersteuning dient te bieden bij problemen.

Zelf zou ik een dergelijke gang van zaken niet aan mijzelf, laat staan aan mijn klanten uit kunnen leggen.

Vraag:

Wat kan en dient er nu door wie ondernomen te worden om dit met een goed resultaat af te ronden ? 

 

met vriendelijke groet,

Robert Ramsaran

icon

Beste antwoord door TDN 13 January 2024, 09:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

@Robert Ramsaran Voor netnummer 0182 (Gouda) legt KPN Netwerk glasvezel aan. Je kan hun bereiken onder 0880063744 op werkdagen tussen 8:30-17:00.

Reageer