Afspraak gecanceld met monteur, hoe verder?

  • 25 March 2020
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Afgelopen maandag zou een monteur onze aansluiting regelen. Nu is deze afspraak i.v.m. het corona-virus gecanceld, begrijpelijk. Direct zelf de Experiabox aangesloten, maar nu blijkt dat er in de patchkast nog een switch omgezet moet worden. Klantenserivice gebeld, zij hebben dit doorgegeven aan de backoffice, maar we ontvangen geen reactie.

Het enige wat klantenservice verder aangeeft....15 april staat als nieuwe datum in het systeem. Dit is een maand later dan toegezegd. Dit kan echt niet! 

Hoe gaan we dit oplossen?

 

@Nadia Wij hebben precies hetzelfde probleem. Uiteraard volledig begrijpelijk dat er maatregelen genomen worden, wij hebben daarom ook meteen zelf geprobeerd om alles te instaleren. Helaas werkt dit niet (ivm de switch) en krijgen wij bij de klantenservice hetzelfde antwoord als hierboven vermeld. Inmiddels wachten we al meer dan een week op een reactie van de ‘Back Office’. We hebben meerdere malen zelf weer contact opgenomen via chat en telefoon maar het enige wat wij horen is dat de 'BO’ contact met ons opneemt en dat we daar maar op moeten wachten. Gezien de huidige maatregelen zijn wij genoodzaakt om thuis te werken en zouden wij het héél fijn vinden als dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anke, welkom op het forum. 

Mijn reactie in het oorspronkelijke topic geldt ook voor jou. 

  

Hoe graag ik dit ook zou willen, dit versnellen lukt mij ook niet. Er wordt wel contact met je opgenomen zodra dit eerder kan. We zitten in een bijzondere situatie waarbij de beschikbaarheid van monteurs ook weer van dag tot dag kan veranderen. 

Ik zie wel dat er op dit adres ook 2 mobiele nummers actief zijn. Daar kan ik in ieder geval al 100 Gb op toevoegen zodat jullie dat als hotspot kunnen kunnen gebruiken en toch thuis kunnen werken. Sterker nog, ik heb dat zonet gedaan. DIt kunnen we nog wel aanvullen, zolang er maar niet wordt gestreamed, dat gaat namelijk heel snel met het verbruik.

Ik snap volledig dat dit geen ideale situatie is, maar voor nu roeien we met de riemen die we hebben. En hopelijk kan een monteur snel jouw kant op roeien. 

Ook bij jullie heb ik dus de bundel van 100 Gb alvast toegevoegd.Â