Afgelopen maandag zou een monteur onze aansluiting regelen. Nu is deze afspraak i.v.m. het corona-virus gecanceld, begrijpelijk. Direct zelf de Experiabox aangesloten, maar nu blijkt dat er in de patchkast nog een switch omgezet moet worden. Klantenserivice gebeld, zij hebben dit doorgegeven aan de backoffice, maar we ontvangen geen reactie.
Het enige wat klantenservice verder aangeeft....15 april staat als nieuwe datum in het systeem. Dit is een maand later dan toegezegd. Dit kan echt niet!Â
Hoe gaan we dit oplossen?
Â
@Nadia Wij hebben precies hetzelfde probleem. Uiteraard volledig begrijpelijk dat er maatregelen genomen worden, wij hebben daarom ook meteen zelf geprobeerd om alles te instaleren. Helaas werkt dit niet (ivm de switch) en krijgen wij bij de klantenservice hetzelfde antwoord als hierboven vermeld. Inmiddels wachten we al meer dan een week op een reactie van de ‘Back Office’. We hebben meerdere malen zelf weer contact opgenomen via chat en telefoon maar het enige wat wij horen is dat de 'BO’ contact met ons opneemt en dat we daar maar op moeten wachten. Gezien de huidige maatregelen zijn wij genoodzaakt om thuis te werken en zouden wij het héél fijn vinden als dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.Â
Â
*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic.Â
Â
Â