Beantwoord

Afspraak glasvezelaansluiting met KPN NetwerkNL verzetten

  • 16 March 2020
  • 5 reacties
  • 4137 keer bekeken

Hallo wij hebben een brief gekregen over het aansluiten van de glasvezel kabel.Dat zou gebeuren op 27-03-2020 Tussen 10.00 uur en 12.00 uur op postcode ******.Wij zijn dan niet thuis.Kan het ook op 8 April 2020 in de middag dan houden wij daar rekening mee. Op de brief staat login ****** en wachtwoord *****. Laat ons even per mail weten of dat mogelijk is.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Ward_ 16 March 2020, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo wij hebben een brief gekregen over het aansluiten van de glasvezel kabel.Dat zou gebeuren op 27-03-2020 Tussen 10.00 uur en 12.00 uur op postcode *********.Wij zijn dan niet thuis.Kan het ook op 8 April 2020 in de middag dan houden wij daar rekening mee.Op de brief staat login***** en wachtwoord *****. Laat ons even per mail weten of dat mogelijk is.

 

Hallo,

Dit forum is niet bedoeld voor dit soort vragen en uw adresgegevens staan nu openbaar zichtbaar voor iedereen. Daarnaast is dit het forum van de provider KPN en jouw brief komt van KPN Netwerk NL. Dat zijn twee aparte bedrijfsonderdelen.

In die brief staat een telefoonnummer om te bellen voor een wijziging van de afspraak. Daarmee kom je uit bij de aannemer die het inplant.

Reputatie 7

Hé @JanGerrit, welkom op het KPN forum. Hier vind je veel informatie en helpen deskundigen je met uiteenlopende vragen over KPN.
Afspraken die je met de netwerkbeheerder: KPN NetwerkNL maakt, kunnen niet via het openbare forum worden verplaatst. Je kunt voor vragen en wijzigingen rechtstreeks met KPN NetwerkNL bespreken. In de brief staat hoe je het beste contact met ze kunt opnemen.

Jouw contactgegevens + wachtwoord heb ik vanwege je privacy uit je bericht verwijderd. 

er is bij mij Tolhuis 2507 nog steeds geen aansluiting gemaakt voor de glasvezel .ik zou gaarne een afspraak willen maken voor de aansluiting .de aansluiting kon niet gemaakt worden ivm een te korte kabel . een vriendelijke groet  .Hans Smeeman

Badge +19

Dan zit u hier bij het verkeerde bedrijf.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

Reputatie 7

Hoi Hans @smeeman, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd, jij krijgt binnenkort glasvezel :) Voor een (nieuwe) afspraak met een monteur van KPN NetwerkNL kun je op deze pagina terecht: KPN NetwerkNL - Afspraak inplannen.  In de veelgestelde vragen: ‘De geplande afspraak is niet doorgegaan. Kan ik een nieuwe afspraak maken?’ Lees je er meer over.

Hopelijk is jouw woning zeer binnenkort dan ook aangesloten op glas :)