Beantwoord

Afspraak installatiemonteur is niet in te plannen

  • 31 May 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw,

Vandaag een mail ontvangen met de mededeling dat ik al eerder een mail heb gehad om een afspraak in te plannen met de installatiemonteur; geen mail van jullie gezien. Enfin, nu zit er een link bij om de afspraak te regelen met daarbij het verzoek om dit met spoed te doen. Als ik echter op de link klik, krijg ik een foutmelding. Als ik het via volg bestelling probeer, krijg ik de mededeling dat ik geen afspraken kan plannen op dit moment. Vanmiddag geprobeerd en zojuist nog eens, maar het werkt niet. Kan ik een nieuwe link ontvangen om de afspraak alsnog op zo kort mogelijke termijn in te plannen? 

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 June 2020, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jeuken. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak in te plannen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij voor je uit of we een afspraak voor jou kunnen inplannen. Je kan hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 (gratis), dan kunnen we de mogelijkheden met jou bespreken. Laat je ons weten of het is gelukt?

Hoi @Vikash bedankt voor je snelle reactie! Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn privébericht dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een afspraak hebt kunnen maken met één van onze monteurs. Als je mij hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!