Beantwoord

Afspraak installatiemonteur verzetten

  • 31 May 2020
  • 1 reactie
  • 343 keer bekeken

Heb een afspraak met monteur maar kan deze via site niet verzetten .Afspraak staat voor 02-06-2020 omstreeks 12:00 uur.

Gaarne verzetten naar 08_06-2020 ,dan is het wel mogelijk want dan hebben we pas de sleutel ,dit ook aangegeven bij plannen afspraak ,dat we nog de sleutel niet hadden .

08-06-2020 wel de sleutel dus dan gaarne afspraak plannen

icon

Beste antwoord door Nadia 2 June 2020, 11:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Gerardheijnen, welkom op het KPN forum. Allereerste, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! :)

Tsja, als je de sleutel nog niet hebt wordt het aansluiten van internet en tv erg lastig.  

Monteursafspraak verzetten 

In de bevestigingsmail heb je informatie ontvangen over je nieuwe bestelling of verhuisorder. Voor het verzetten van de afspraak ga je naar de link uit de mail: Volg de status van je bestelling of verhuizing. Je kunt op twee manieren inloggen, via je KPN ID of met je klantnummer en postcode + huisnummer.

Let op!  Log je in met je postcode + huisnummer en je klantnummer en gaat het om een verhuizing? Totdat het abonnement verhuisd is, gebruik je de gegevens van je oude adres. Mogelijk dat je de gegevens van je nieuwe woning hebt opgegeven? Probeer het dan nog eens met de oude adresgegevens. 

Hulp van de klantenservice

Mocht je er niet uitkomen? Dan kunnen we je bij de klantenservice helpen de afspraak te verzetten. Je kunt ons 24/7 bereiken op Contact en klantenservice via telefoon of chat. Selecteer eerst: Waar gaat je vraag over? 
 

En geef dan aan:

Voor direct contact hebben we twee kanalen: 

Met een van onze medewerker regel je direct dat de monteur wordt verzet naar een later tijdstip en dag.  Succes met de verhuizing! :) 

Reageer