Beantwoord

Afspraak met monteur maar heb geen glasmodem

  • 22 September 2021
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een vraagje maandag komt een monteur van kpn langs om alles aan te sluiten maar ik zie dat ik geen glasmodem heb gaat hij dat ook aansluiten? 

 

Met vriendelijke groet 

Dennis otten 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hanna_ 22 September 2021, 16:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Dennis Otten, welkom. 

Ligt de glasvezel al wel in jouw woning? Als het goed is, kan de monteur dan op het glasvezel aansluit punt het glasmodem aansluiten (ookwel de NT genoemd) 

Reputatie 1

KPN doet toch een check om te kijken of Glasvezel wel mogelijk is op uw adres, anders is een aanvraag niet mogelijk.

 

Hallo @Dennis Otten 

maar ik zie dat ik geen glasmodem heb gaat hij dat ook aansluiten? 

Een gecertificeerde KPN-monteur neemt het betreffende onderdeel mee. Dat wordt nooit naar de klant opgestuurd omdat je dat onderdeel, het glasmodem, niet zelf kan en mag aansluiten.

 

KPN doet toch een check om te kijken of Glasvezel wel mogelijk is op uw adres, anders is een aanvraag niet mogelijk.

 

Ik weet wel dat er glasvezel in mijn huis zit en hij staat geregistreerd op mijn adres ! Maar dat was mijn vraag niet! Goed lezen ! Ik heb het over glasmodem 

Maar ik heb mijn vraag al

Hallo @Dennis Otten 

maar ik zie dat ik geen glasmodem heb gaat hij dat ook aansluiten? 

Een gecertificeerde KPN-monteur neemt het betreffende onderdeel mee. Dat wordt nooit naar de klant opgestuurd omdat je dat onderdeel, het glasmodem, niet zelf kan en mag aansluiten.

 

Oke super dank u dat wou ik weten !

Hallo @Dennis Otten, welkom. 

Ligt de glasvezel al wel in jouw woning? Als het goed is, kan de monteur dan op het glasvezel aansluit punt het glasmodem aansluiten (ookwel de NT genoemd) 

Super dank u ! Ja alles behalve nog een glasmodem blijkbaar mag ik dat niet installeren.

Reageer