Beantwoord

Afspraak monteur afzeggen

  • 10 January 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Afspraak 11.1 tussen 14 en 16 uur kan niet doorgaan.ik maak nieuwe afspraak.groet,Marianne Goslinga Sander

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 January 2021, 20:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Haloringomdezon, welkom! Je kunt de afspraak zelf wijzigen via onze website. Mocht je er niet uitkomen, kan je ookĀ even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan de afspraak meteen wijzigen voor je. Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijk ik er naar. Wij zijn echter niet 24/7 beschikbaar, dus wellicht is het dan te laat en komt de monteur voor niets :-(.

Reputatie 7
Badge +20

@HaloringomdezonĀ is het nog gelukt via de site of mijn collega's je afspraak te verzetten?