Beantwoord

Afspraak monteur vervroegen

  • 9 March 2020
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik wil graag de afspraak die ik heb staan voor 29/04 a.s verplaatsen naar een eerdere datum het liefste in de maand maart aangezien ik niet meer weg ga wil ik nu al genieten van mijn internet in huis en tv kunnen kijken .

Ik verneem graag hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet
F. Kane

icon

Beste antwoord door Bart_ 11 March 2020, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Ik wil graag de afspraak die ik heb staan voor 29/04 a.s verplaatsen naar een eerdere datum het liefste in de maand maart aangezien ik niet meer weg ga wil ik nu al genieten van mijn internet in huis en tv kunnen kijken .

Ik verneem graag hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,

  1. Kane

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Empressfama 

Op deze website kun je je monteurs afspraak inzien en eventueel verzetten, lukt het niet om de afspraak te vervroegen, dan is de monteur helemaal ingepland. Laat je het even weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Empressfama Is het inmiddels al gelukt? Ik durf je niet te beloven dat het kan, maar ik wil uiteraard kijken of het nog lukt. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer