Vraag

Afspraakbevestiging installatie, maar ik ben op dat tijdstip misschien niet thuis

  • 18 June 2023
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Badge

Beste KPN.

Op 09-06-2023 heeft KPNnetwerk glasvezel van buiten in de woning aangesloten en een FTU box opgehangen.

Van KPN heb ik een ONT box ontvangen en deze aangesloten op de FTU.

Het power led brand en de Connexion led knippert.

Wel signaal maar geen verbinding?

Gebeld met de klanten services en op 14-06-2023 komt er een monteur dit oplossen, hiervoor hoefde je thuis niet aanwezig te zijn.

Aangezien het Connexion led nog knipperde heb ik meerde malen de voeding van het ONT box afgekoppeld en na enkele minuten wederom aangesloten.

Het Connexion led blijft knipperen.

Wel signaal maar geen verbinding?

Gebeld met de klanten services, deze kan een monteur langs sturen op 21-06-2023 van 15:00 tot 17:00 uur.

Echter heb ik duidelijk gezegd dat ik om 16:00 uur thuis kan zijn en daardoor geen afspraak durf te maken.van 15:00 tot 17:00 uur.

Dit was geen probleem, zo mijn zakelijk telefoon nummer doorgegeven voor het geval de monteur eerder bij huis is.

 

Krijg ik een mail van KPN.

De monteur komt bij u langs

U hebt een monteursafspraak gemaakt voor adres op 21 juni 2023. Onze monteur start tussen 15:00 en 17:00 uur. De eindtijd kan dus later zijn dan 17:00 uur. De monteur is ongeveer 1 uur bezig, maar voor de zekerheid plannen we 2 uur in. Zorg alstublieft dat u aanwezig bent. Als u niet aanwezig bent, dan brengen we voorrijkosten in rekening..

 

Werkzaamheden monteur
Onze monteur sluit natuurlijk het modem aan. Daarna verbinden we de volgende apparaten met internet: 1 pc of tablet, 1 vaste telefoon (als u die hebt). En als het nodig is tot 15 meter kabel. Zijn er extra wensen? Dan geven we graag een advies. Bijvoorbeeld over het aanleggen en wegwerken van kabels of het aansluiten van extra apparatuur zoals Superwifi. De monteur maakt samen met u een plan en bespreekt de extra kosten voor het meerwerk.

Meer informatie over de installatie vindt u op kpn.com/installatiemonteur. Wij raden u aan deze site goed te bekijken.

1: Je vraagt om een oplossing voor het ONT box signaal/verbinding en er komt een monteur het modem aanluiten?

 

2: Wanneer je niet thuis dan worden er voorrijkosten in rekening gebracht terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik niet eerder dan 16:00 uur thuis kan zijn.

 

Moet ik nu de afspraak annuleren om geen problemen met KPN te krijgen?

Huib.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Z.W.O.K. en welkom hier op ons forum :)

Duidelijk verhaal en ik begrijp je zorgen in dit geval ook wel. Echter verwacht ik dat dit goed komt hoor, 15.00 tot 17.00 is het laatste tijdsblok waarop een installatiemonteur werkzaamheden uitvoert dus hij hoeft na jou niet nog bij iemand anders langs. Mijn advies is om de afspraak gewoon te laten staan, de monteur zou er ook van op de hoogte moeten zijn dat je rond 16.00 thuis bent. Ik hoop dat ik je met dit bericht wat gerust heb kunnen stellen!

Badge

Hoi JanZ_

Nou ik heb de afspraak maar geannuleerd om problemen te voorkomen, maak wel een nieuwe afspraak.

Dank  u wel voor uw reactie.

Hoi @Z.W.O.K. en welkom hier op ons forum :)

Duidelijk verhaal en ik begrijp je zorgen in dit geval ook wel. Echter verwacht ik dat dit goed komt hoor, 15.00 tot 17.00 is het laatste tijdsblok waarop een installatiemonteur werkzaamheden uitvoert dus hij hoeft na jou niet nog bij iemand anders langs. Mijn advies is om de afspraak gewoon te laten staan, de monteur zou er ook van op de hoogte moeten zijn dat je rond 16.00 thuis bent. Ik hoop dat ik je met dit bericht wat gerust heb kunnen stellen!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi JanZ_

Nou ik heb de afspraak maar geannuleerd om problemen te voorkomen, maak wel een nieuwe afspraak.

Dank  u wel voor uw reactie.

Hoi @Z.W.O.K. en welkom hier op ons forum :)

Duidelijk verhaal en ik begrijp je zorgen in dit geval ook wel. Echter verwacht ik dat dit goed komt hoor, 15.00 tot 17.00 is het laatste tijdsblok waarop een installatiemonteur werkzaamheden uitvoert dus hij hoeft na jou niet nog bij iemand anders langs. Mijn advies is om de afspraak gewoon te laten staan, de monteur zou er ook van op de hoogte moeten zijn dat je rond 16.00 thuis bent. Ik hoop dat ik je met dit bericht wat gerust heb kunnen stellen!

 

Dat is natuurlijk ook helemaal prima @Z.W.O.K. en ook bedankt dat je nog even hebt laten weten dat je de afspraak uiteindelijk hebt verzet!