Beantwoord

Afzeggen afspraak expert op afstand

  • 30 May 2020
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

Goedemiddag, gistermiddag, vrijdag rond 15.30 uur, een installatie monteur op bezoek gehad om nieuwe software te installeren. Na afloop vergeten laptop en tv te testen. Half uur na vertrek tv aangezet . Alleen storing met  code 301. Niet ter verhelpen. Eindeloos, circa ¾ uur gebeld met KPN. Het enige wat de mevrouw mij kon vertellen dat er geen monteur meer mocht komen en dat ik na de Pasen op dinsdag 2 juni 2020, russen 15 en 17.00 uur gebeld zou worden door een ” expert op afstand” Op mijn aangeven dat de monteur net was geweest, kreeg ik het antwoord dat ze geen monteur meer mocht sturen ivm “de Corona". Zou dus betekenen een Pinksteren zonder TV en Internet.  Via de buurman ,die een bevriend monteur kende van ZIGGO, was gisteravond het probleem binnen 10 minuten opgelost. Hartelijk dank KPN. Expert op afstand hoeft dus niet meer te bellen .

Vriendelijke groet en gezellige Pinksterdagen,

Bert J. Nieland

Hilversum

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 31 May 2020, 10:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @elephant13. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien kreeg. Fijn dat het probleem inmiddels is verholpen. Ik zal doorgeven dan de Expert op afstand niet meer hoeft te bellen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist doorgegeven dat de Expert op afstand niet meer hoeft te bellen. Als je ik de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer