Beantwoord

Aiwit app kan niet meer verbinden na update modem

  • 3 September 2021
  • 17 reacties
  • 6770 keer bekeken

Wij hebben de eken deurbel met camera, hij heeft het altijd gedaan op de telefoon. Maar door een update kan de aiwit app het modem niet vinden. Wie kan me verder helpen.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 September 2021, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u?

De experiabox V8 hebben we, maar daar heeft ie het wel altijd opgedaan

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @miranda2118, ik heb deze deurbel zelf ook, via de app kan je bij instellingen het wifi netwerk even ingedrukt houden (staat onder het batterij percentage) en daarna kiezen voor ‘sluit het wifi netwerk opnieuw aan’. Er volgt dan een uitleg hoe je de deurbel opnieuw kunt koppelen. Ik heb dit zelf toevallig eergisteren ook gedaan, het ging niet meteen goed dus ik heb 1 van de batterijen even uit de bel gehaald om de bel te herstarten, daarna lukte het direct!

Maar het probleem is dat als je de bel hebt gekoppeld, het modem niet word gevonden dus ik kan ook niks in de app aanpassen. Ik heb de app al verwijderd en geprobeerd met een nieuw email adres maar niets lukt.

Reputatie 7
Badge +20

Raar dat bij jou het modem niet werd gevonden, bij mij lukte dat wel! Over de werking van de app weet ik zelf lang niet alles, ik kan alleen maar met je delen wat ik zelf ervaar en jouw ervaring wijkt daar helaas van af :slight_frown: In de app zit ook een klantenservice optie, wellicht kan je via die weg om verdere ondersteuning vragen? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ben je wat opgeschoten met de klantenservice optie @miranda2118? Of heb je het op een andere manier voor elkaar gekregen?

Hoor het graag!

Wij hebben de van deurbel met een aiwit app. 

Na een update van de mobile doet de app het niet meer, hij vind niet de wifi, we hebben alle 2 een samsung A51 en op geen 1 doet het meer. 

Wat kan hier het probleem van zijn ?????

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @miranda2118 ,

Wellicht even de app verwijderen en daarna weer opnieuw installeren?

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Noordzee ,

Hebben we ook al geprobeerd, we hebben ook al een ander email aangemaakt en het zo geprobeerd maar niets lukt.

Ik weet wel dat we deze problemen bij Telfort en met de i Phone nooit hebben gehad. 

en hij heeft op de Samsung het ook altijd gedaan .

Gewoon heel erg vreemd

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Inderdaad vreemd @miranda2118 :slight_frown:

Ik heb zelf ook een Samsung en ervaar geen problemen met de Aiwit app, het is me dus ook niet duidelijk waar de problemen bij jullie vandaan komen. Er is op dit moment wel echt een wifi signaal aanwezig in de buurt van de bel? Blijft jullie mobiel bijvoorbeeld, gewoon verbonden met de wifi als je hem naast de bel houdt? Zo ja, dan is het wifi netwerk zelf niet de boosdoener en kunnen we hier vanuit de KPN klantenservice geen verdere ondersteuning voor bieden. Als de wifi wél wegvalt op je mobiel, dan kan het zijn dat de problemen zijn ontstaan doordat er iets aan jullie wifi netwerk niet helemaal lekker loopt en zullen we ons eerst op de wifi moeten richten. Hoor graag van je hoe het allemaal zit!

Had ook zo een probleem heb op verwijderen gedrukt en ineens deed alles het weer. De bel gaf ook aan dat de batterijen leeg waren waren voor 100% opgeladen. Nu heb ik weer verbinding en kan ook de bewegingsmelder weer instellen. Wat een heisa met die bel ben 3 dagen bezig geweest.

vergeet niet alle handelingen op te slaan.

Reputatie 7
Badge +20

Top dat je hem weer aan de praat hebt gekregen @A.No-niem en bedankt dat je jouw ervaring hier even hebt gedeeld!

Hallo, 

ik heb hiermee ook een probleem bij mij verbind de v7 bel wel met wifi maar maar gaat juist fout bij registratie, geeft iedere x aan dat de registratie is mislukt. Lijkt net of de locatie waar het apparaat geregistreerd moet worden geblokt word door kon router. Heeft iemand ook problemen gehad met apparaat registreren?

 

hoor graag of iemand kan helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Brahim77, balen zeg dat je bel zo moeilijk doet!

Het registreren is echt iets van de app zelf, en dit zal los staan van je verbinding/modem. Mocht het nog steeds niet zijn gelukt, dan wil ik je aanraden om gebruik te maken van de klantenservice optie in de Aiwit app!

 

Hoi, dankjewel voor uw reactie. Ik heb ook tegelijk de klantenservice van Aiwit op de hoogte gebracht alleen helaas nog geen reactie. Ik wacht hun reactie af.

 

Reputatie 7
Badge +20

Zou je die reactie hier wellicht willen delen, als ze met een goede oplossing komen? Dan weten we hier ook hoe dit opgelost kan worden :blush:

Doe ik zeker👍