Vraag

Al 3 dagen geen internet & tv

  • 25 July 2022
  • 11 reacties
  • 114 keer bekeken

Beste kpn al 3 dagen geen wifi internet en tv meerdere keren gebeld kunnen me er niet vanaf helpen en zeggen wat het probleem is vandaag niet vriendelijk behandeld al een week wacht ik op een nieuwe router is nog niet bij post nl terwijl dat wel aangegeven word ik ga morgen een klacht indienen en overweeg om over te stappen erg terleurgesteld en boos.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Floepie en welkom hier op ons forum :)

Goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt want hier moet natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing komen! Zou je je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik meteen je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Ik hoor het graag!

Forum profiel ingevuld vandaag weer gebeld naar kpn de  nieuwe router is niet bij post nl.....nog langer wachten geen wifi geen internet pfffff.

Ik heb t moblie gebeld omdat ik daar  zit met  mijn mobile aansluiting en zoon ook....kpn moet het internet vrijgeven en kan ik weg bij kpn morgen bel ik kpn maar weer.....vandaag werd gezegd dat het nog 3 tot 5 werkdagen kan duren voor kpn contact opneemt over lopend probleem nieuwe router dus .....dan al week geen wifi en internet en vergoeding daar hoor ik ze niet over  ..…

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Floepie, ik heb meteen even met je meegekeken. Het is ook mij niet helemaal duidelijk waar het misgaat met het opsturen van de experiabox.
Als ik dit zo teruglees weet ik ook niet zeker of het omruilen het op zou lossen. Wellicht is er een monteur nodig.

Ik heb een storingsticket voor je aangemaakt, mijn collega's van de technische dienst nemen hierover nog contact met je op.

Als je T-mobile aangevraagd hebt zullen zij een verzoek indienen om de lijn vrij te geven, hier zullen wij achter de schermen gehoor aan geven en regelen zij verder het aansluiten.

*admin: privégegevens verborgen

Kijk hier zijn ze wel snel mee

Beste kpn 

 

Ik ben overgegaan naar t mobile.....

Reputatie 7
Badge +12

Beste kpn 

 

Ik ben overgegaan naar t mobile.....

Duidelijk. Tot die tijd heb je natuurlijk nog een KPN aansluiting en daarom hebben we daar eerder vandaag een storingsticket voor aangemaakt. We willen natuurlijk wel dat je gebruik kunt maken van je diensten zolang je nog bij ons bent aangesloten!

Beste kpn 

Ik ga per 10 augustus over naar t mobile heb kpn opgezegd.   Helaas is er een bedenk tijd van 2 weken dus tot die tijd geen internet dus geen wifi ik blijf maar smsjes en mailtjes ontvangen dat ik mijn glasvezel aan moet sluiten wat niet kan omdat de router niet goed is inmiddels is wel wel het probleem duidelijk kpn is er vanuit gegaan dat ik nieuwe router al had en hebben iets uitgezet waardoor ik in deze ellende  zit ..  waar gaat het fout????inmiddels is er wel een rekening gestuurd gister heb ik nog monteur gesproken die wist ook niks van opzegging 

Ik ben niet van plan om elke dag te bellen en word hier echt niet blij van…

 

Groetjes sandra

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Floepie, welk type Experia Box heb je op dit moment in gebruik? 

De  V10 A. Ik heb inmiddels contact gehad weer met kpn en krijg tot ik weer normaal internet heb 10 augustus een nood wifi pakket kan ik in ieder geval op de laptop werken thuis voor mijn werk.

Reputatie 7
Badge +12

De  V10 A. Ik heb inmiddels contact gehad weer met kpn en krijg tot ik weer normaal internet heb 10 augustus een nood wifi pakket kan ik in ieder geval op de laptop werken thuis voor mijn werk.

Goed om te lezen dat mijn collega's van de klantenservice je een noodpakket voor je hebben aangevraagd @Floepie, dan kun je in ieder geval gebruik maken van het internet en thuis werken. Mocht ik vanaf hier iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten!