Vraag

Al een jaar in afwachting van aanleg glasvezel

  • 6 June 2023
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Vorig jaar augustus ons aangemeld voor glasvezel. Toen ook contact gehad met kpn (omdat wij iets later waren met aanmelden voor glasvezel), dit was geen probleem en wij zouden 2 weken later ook glasvezel naar het huis/ in het huis hebben. Echter 5 weken later hadden we nog niks vernomen. Weer contact opgezocht bij kpn en zo werden we keer op keer teleurgesteld. Met meerdere malen contact opgezocht. 

 

Afgelopen maart, zou zelfs iemand langs komen, helaas niemand geweest. Zoals toegezegd hebben wij die middag ook gebeld er is niemand langs geweest, zodat dan nog per direct iets geregeld kon worden. Maar ook dat mocht niet baten en dat we in april weer telefonisch contact hebben gehad, en toen ons toe is gezegd dat wij een brief krijgen met een datum. Maar helaas tot op de dag vandaag geen brief. In mei nog een mail gedaan naar kpn maar ook daarop geen reactie. 

We zijn nu bijna jaar verder maar hebben nog niks vernomen / gehoord van kpn. Kan iemand ons meer duidelijkheid geven? Wanneer wij ook worden aangesloten. 

 

Ps onze buren hebben allang glasvezel. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

wat zegt de postcode check?

Badge +19

wat zegt de postcode check?

En dan vooral de postcodecheck op kpnnetwerk.nl 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Liza94. Dat duurt inderdaad wel erg lang. Zou je nog willen laten weten wat het antwoord is op de terechte vragen van @Joep1965 en @emielstroeve?

Vul voor de zekerheid ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens om te zien wat de huidige status is. Hou er daarbij wel rekening mee dat als het bij een aannemer van KPN Netwerk ligt dat ik de directe datums niet in kan zien. Die zijn dan alleen bekend bij die aannemer. Neem daarvoor contact op met KPN Netwerk. 

@Joep1965 en @emielstroeve de postcode check zegt: status woning aansluiting 

@Bram_ de status van de postcodecheck is woning aansluiten. Tevens heb ik mijn profiel aangevuld met mijn gegevens. 

Reputatie 7
Badge +17

@Liza94 ik verwachtte een KPN abonnement. Ik zie dat dit niet het geval is. In dat geval kan ik niet veel meer informatie opvragen of een ticket aanmaken. 

Bel in dit geval toch met 088 - 006 3744. Dat is het nummer van KPN Netwerk. Die kunnen je in contact brengen met de aannemer die de aansluiting zelf doet. Ze zijn morgen vanaf 08:30 weer bereikbaar tot 17:00.Â